موضوعات داغ

قیمت گذار خودرو خود باشید

عکس مطلب اول

بازار خودروی کشور در شرایط پیچیده ای قرار دارد و قیمت خودروهای داخلی و خارجی دائما در حال نوسان است. در ماه های اخیر درج قیمت بنا به دستور قضایی از سوی پلت فرم های آگهی حذف و ممنوع اعلام شد که از یکطرف موجب نارضایتی کاربران شده و از طرفی دیگر حذف و عدم نمایش قیمت خودروها باعث از بین رفتن شفافیت و التهابات بیشتر در بازار خودرو شده که با توجه به شرایط اقتصادی امروز به زیان مصرف کننده واقعی است و همین عدم شفافیت در قیمت خودرو باعث شده کسی که میخواهد ماشین خرید یا فروش بکند نمی‌داند با چه قیمتی باید بخرد و با چه قیمتی بفروشد و به طور کلی به دشوار شدن فرایند معاملات دامن زده است.

در همین راستا تیم کارشناسان کاراف به این نتیجه رسیدند که نیاز بزرگی در بازار مطرح است که باید در بستر تکنولوژی نیازهای مشتریان واقعی را بطرف نمایند و به همین دلیل سامانه کارفرند را طراحی و در اختیار مشتریان قرار داده اند .

سامانه کاملا هوشمند بوده و برای خودروهای داخلی و وارداتی با توجه به شرایط بازار خودروی ایران طراحی و تشکیل شده است و شما در این سیستم امکان این را دارید که بتوانید قیمت گذاری خودرو کارکرده یا صفر خود را با توجه به نوع خودرو، سال ساخت و کارکرد خودرو با توجه به شرایط روز بازار را انجام دهید.

در این حالت مرجع محاسبه قیمت، قیمت خودروهای صفر و کارکرده پایه ای است که توسط خود شما وارد سامانه می شود.

برای اطلاعات بیشتر به سایت ما بخش "کارفرند؛ قیمت گذاری تخصصی خودرو توسط خود شما " مراجعه نمایید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد