موضوعات داغ

نیسان ماکسیما در سال 2022 با یک خودرو برقی جایگزین می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مطابق شایعات و گزارشات تاییدنشده از نیسان، این شرکت قصد دارد در سال 2022 سدان محبوب نیسان ماکسیما را با یک خودرو الکتریکی جایگزین کند. علاوه برآن نسل جدید نیسان GT-R نیز تا پیش از سال 2023 وارد بازار نخواهد شد.

نیسان قصد دارد تا سال 2021، هفتاد درصد از سبد محصولات خود را بروزرسانی کرده و استراتژی پنج‌ساله خود را طی مدت سه سال اجرایی کند. شایعات درز کرده از این شرکت حاکی از عرضه مدل‌های جدید نیسان هستند.

Ashwani Gupta، یکی از مدیران نیسان در گفتگو با خبرگزاری‌ها در این مورد گفت: ما در حال تجدید گسترده خط محصول خود در ایالات متحده هستیم و به عنوان بخشی از طرح بازسازی برند، نیسان ماکسیما می‌تواند برای نسل بعدی خود به یک سدان تمام الکتریکی تبدیل شود. این خودرو براساس مدل مفهومی Ims توسعه داده خواهد شد و در نیمه دوم سال 2022 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

نیسان ماکسیما

چندماه پیش از معرفی نسل جدید یا جانشین نیسان ماکسیما، این شرکت ژاپنی مدل جایگزین نیسان 370Z را رونمایی خواهد کرد. طبق اخبار منتشر شده، این خودرو براساس محصولات قدیمی زیربرند Z‌ از نیسان ساخته خواهد شد و از پیشرانه V6 سه لیتری بهره خواهد گرفت. امیدواریم این اخبار واقعیت داشته باشند.

در همین حال، نسل جدید نیسان GT-R‌ نیز در مراحل توسعه خود قرار دارد اما احتمالا زودتر از سال 2023، شاهد عرضه آن نخواهیم بود. این بدان معناست که گودزیلا کهنسال نیسان حداقل تا دو سال دیگر در بازار حضور خواهد داشت.

شاسی‌بلند پرفروش و مطرح نیسان یعنی نیسان مورانو نیز برای سال 2022 از نو طراحی خواهد شد و پیش از آن نیز شاهد عرضه نیسان پت فایندر خواهیم بود. این مورد در خصوص نیسان آرمادا نیز صدق می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد