موضوعات داغ

کاهش تعداد جلسات تمرینی تیم‌های فرمول یک در ایمولا

عکس مطلب اول

تعداد جلسات تمرینی تیم‌های فرمول یک برای گرندپری ایمولا ایتالیا در فصل 2020 به یک جلسه 90 دقیقه‌ای کاهش یافته است. این تغییر برای ایجاد زمان لازم برای سفری 1500 مایلی از ایتالیا به پرتغال داده شده، و بدین ترتیب تیم‌ها فقط یک جلسه تمرینی در شنبه روز 31 اکتبر از ساعت 10 صبح به وقت محلی خواهند داشت و مرحله تعیین خط، بعدازظهر همان روز از ساعت 2 شروع خواهد شد. در پی این تغییرات، مسابقه فرمول یک این مرحله در روز یکشنبه 1 نوامبر، از ساعت 1:10 بعدازظهر به وقت محلی شروع می‌شود.

آندریاس سایدل، مدیر تیم فرمول یک مک‌لارن، در خصوص برنامه جدید گفته است که شرایط سخت خواهد شد. وی افزود: مشخصا چالش جدیدی برای ما خواهد بود. البته تغییر برنامه برگزاری نیز چالش اضافه‌ای [در این گرندپری] جدید است، اما این شرایط برای همه یکسان می‌باشد و در حقیقت ما برای آن بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم چه کسی می‌تواند خود را با چنین شرایطی بهتر وفق دهد.

از ترکیب رانندگان فعلی فرمول یک، تنها کیمی رایکونن تجربه مسابقه‌ دادن در ایمولا را دارد. البته پیر گسلی و دنیل کویات قبل از شروع این فصل، جلسه فیلمبرداری تبلیغاتی تیم آلفا تائوری را در این پیست انجام داده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد