موضوعات داغ

تمرین اول گرندپری بریتانیا 2020؛ طبق انتظار، یک دوی مرسدس

عکس مطلب اول

با سلام خدمت تمام طرفداران فرمول یک در ایران

با گزارش زنده تمرین اول گرندپری بریتاینا 2020 در خدمت شما هستیم. گرندپری بسیار خاص برای تمامی اهالی این ورزش، زیرا این گرندپری در روز هفتادمین سالگرد فرمول یک می‌باشد. مثل هفته گذشته نیکو هالکنبرگ به جای سرجیو پرز برای ریسینگ پوینت رانندگی خواهد کرد زیرا تست دوم کرونای سرجیو پرز نیز مثبت بوده است و لازم است تا باز هم در قرنطینه بماند.

گزارش زنده

۱۴:۳۰ - از این لحظه تمرین اول این گرندپری آغاز شده و رانندگان برای دور ابتدائی و بررسی شرایط خودرو به پیست آمده و در انتهای دور به گاراژ برگشته‌اند.

۱۴:۴۰ - وزش باد در پیست شدید است. ردبول برای هر دو خودروی خود دو پاوریونیت جدید آورده است.

۱۴:۵۰ - در حال حاضر تمام راننده‌هایی که خودروی آن‌ها از پاوریونیت فراری استفاده می‌کند در پیست هستند و در حال بررسی شرایط پیست.

۱۴:۵۳ - الکس آلبون در اولین دور زمانی خود فقط به جایگاه سوم می‌رسد. او با تایر سافت این دور را به ثبت رساند. فعلا سباستین فتل و چارلز لکلرک رده‌های اول و دوم را برای فراری در اختیار دارند.

۱۴:۵۸ - هنوز خبری از مرسدس‌ها در پیست نیست. مکس ورشتپن نیز هنوز زمانی به ثبت نرسانده است.

۱۵:۰۳ - هالکنبرگ زمان خوبی ثبت می‌کند و فعلا پشت سر چارلز لکلرک در رده سوم قرار می‌گیرد. والتری بوتاس نیز اولین زمان مرسدس را به جدول می‌آورد. طبق انتظار رده اول با زمان ۱:۲۶.۸۴۲ به مرسدس تعلق می‌گیرد اما نه به بوتاس. همیلتون با ثبت این زمان حدود ۰.۵ ثانیه زمان هم‌تیمی خود را بهبود می‌بخشد.

۱۵:۰۶ - مهندسان ردبول هنوز در حال کار بر روی سیستم تعلیق جلوی خودروی ورشتپن هستند.

۱۵:۱۱ - در این زمان هیچ خودرویی در پیست نیست و همه برای بررسی داده‌های بدست آمده به گاراژ خود بازگشته‌اند. حدود ۵۰ دقیقه از زمان این تمرین باقیمانده و همیلتون، بوتاس و لکلرک سه رده اول را در اختیار دارند. آلبون، هالکنبرگ، فتل، استرول، نوریس، ساینز و گسلی بقیه رده‌ها تا جایگاه دهم را اشغال کرده‌اند.

۱۵:۲۰ - بوتاس با ثبت زمان ۱:۲۶.۱ حدود ۰.۶ ثانیه زمان همیلتون را بهبود می‌دهد تا جایشان در رده اول و دوم جابجا شود.

۱۵:۲۲ - تیم‌ها در این گرندپری چیزی برای قایم کردن ندارند و به همین دلیل بدون ترس از بقیه تیم‌ها به ثبت زمان‌های سریع از همین تمرین اول پرداخته‌اند.

۱۵:۲۶ - لکلرک زمان خود را بهبود می‌دهد اما این زمان هنوز ۰.۸۹۶ ثانیه از مرسدس بوتاس کندتر است و فقط به رده سوم می‌رسد. حدودا نیم ساعت به پایان این تمرین باقی است و ده نفر برتر بدین ترتیب در جدول جای گرفته‌اند:

بوتاس، همیلتون، هالکنبرگ، لکلرک، آلبون، فتل، اوکون، گسلی نوریس و گروژان.

۱۵:۳۰ - مکس ورشتپن بالاخره به پیست می‌آید و باید ببینیم در اولین دورش به چه جایگاهی می‌رسد.

۱۵:۳۳ - ورشتپن از همان دور اول با اختلاف ۰.۷ نسبت به مرسدس بوتاس خود را به رده سوم می‌رساند. نکته جالب توجه در این تمرین، سریع‌تر بودن هالکنبرگ نسبت به استرول است.

۱۵:۴۲ - الکس آلبون طبق روال گرندپری‌های قبلی هنوز با بالانس داونفورس خودروی خود مشکل دارد و دائما در رادیو به تیم این موضوع را انتقال می‌دهد تا بتوانند راه حلی برای آن پیدا کنند.

۱۵:۵۲ - تیم ریسینگ پوینت در رادیو به هالکنبرگ اعلام می‌کند که از سرعت مسابقه‌ای او بر روی تایر سافت راضی هستند و سرعتش با بوتاس برابر است.

۱۵:۵۶ - راننده‌ها در حال شبیه‌سازی مسابقه روی تایر سافت هستند و تغییری در جدول زمانی ایجاد نشده است.

۱۶:۰۰ - تمرین اول به پایان می‌رسد و بوتاس، همیلتون و ورشتپن رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص می‌دهند.

نتایج کلی تمرین اول گرندپری بریتانیا 2020

بخش اول نتایج
بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد