موضوعات داغ

گزارش زنده تمرین دوم فرمول یک سیلورستون

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

گزارش زنده تمرین دو

با سلام خدمت تمام طرفداران فرمول یک در ایران

این خبر در حال به‌روزرسانی است.

با گزارش زنده تمرین دوم گرندپری بریتاینا 2020 در خدمت شما هستیم. گرندپری بسیار خاص برای تمامی اهالی این ورزش، زیرا این گرندپری در روز هفتادمین سالگرد فرمول یک می‌باشد. مثل هفته گذشته نیکو هالکنبرگ به جای سرجیو پرز برای ریسینگ پوینت رانندگی خواهد کرد زیرا تست دوم کرونای سرجیو پرز نیز مثبت بوده است و لازم است تا باز هم در قرنطینه بماند.

تمرین دوم راس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شروع خواهد شد و همانطور که میدانید قرار بر این است تا شرکت پیرلی در این تمرین لاستیک های جدیدش را مورد تست قرار دهد.

با گذشت ۵ دقیقه از شروع مسابقه بالاخره اولین خودرو وارد پیست می‌شود.

در حال حاضر ۶خودرو در پیست هستند. هر دو آفا، ریکاردو از رنو هر دو هاس و دنیل کویات. لنس استرول هم وارد پیست می‌شود.

۱ساعت و ۱۷ دقیقه به پایان و کویات سریعترین فرد داخل پیست هست. استرول در حال ثبت زمان است و به نظر دور خوبی داره ثبت می کنه.

و بله ۱.۲۷:۱۵۹ سریعترین دور توسط استرول.

به یاد داشته باشید که در هفته گذشته در انتهای مسابقه خودروهای پیشتاز با مشکل لاستیک مواجه شدند. باید ببینیم در این تمرین چه آزمایشی بر روی لاستیک ها انجام خواهد شد.

یک ساعت و ۱۱ دقیقه و پایان و اکثر رانندگان داخل پیست هستند. والتری در حال ثبت زمان و سریعترین دور را ثبت میکند با ۱:۲۵.۹۱۷.

همیلتون همین الان وارد پیست می‌شود اما ورشتپن هنوز به پیست نیامده است.

یک ساعت و ۸ دقیقه به پایان، خودرو های مکلارن در حال ثبت یک دور سریع هستند اما به نظر نمی رسد بتوانند زمان والتری را به چالش بکشند. نوریش رده ۳ و کارلوس رده ۵

یم ساعت و ۶ دقیقه به پایان و پادشاه پیست سیلورستون در حال ثبت زمان، باید ببینیم در همین ابتدای ورود زمان هم تیمی خودش را جا به جا میکنه یا نه. و بله، با زمان ۱:۲۵.۹۱۱ همیلتون به صدر میاد

مکس هم وارد پیست شده، فعلا که سکتور یک و دو خوبی نداشته، البته نسبت به مرسدس و به رده سوم بسنده میکنه. واقعا کسی میتونه مرسدس رو تهدید کنه؟ آن هم در خانه!!!!

رانندگان فراری هم به رده ۱۳ توسط لکلرک و ۱۸ توسط فتل رسیده اند. چه به سر فراری آمده در این فصل؟ سباستین با همیلتون بیشتر از ۲ ثانیه اختلاف دارد. ۲ ثانیه😮😮

۱ ساعت به پایان و همیلتون در حال آماده شدن برای یک دور سریع دیگر. ورشتپن هم به بازی اضافه می شود اما دچار یک اشتباه می‌شود و دور خود را رها میکند.

نفرات برتر تا این لحظه: همیلتون، بوتاس، ورشتپن

۵۴ دقیقه به پایان و والتری بوتاس به صدر میاد با زمان ۱:۲۵.۷۸۲. نزدیکترین خودرو به مرسدس ها بیشتر ۰.۷ ثانیه فاصله دارد و کسی نیز جز مکس. فراری ها هم در رده ۱۴ و ۱۸. البته سب در حال ثبت که دور دیگر است.

۵۰ دقیقه به پایان و فتل با زمان ۱:۲۷.۱۹۸ به رده ۱۰ می رسد.

۴۴ دقیقه به پایان.نفرات برتر هنوز بدون تغییر. همیلتون، بوتاس و ورشتپن. لکلرک به رده ۶ ام آمده و فتل در رده ۱۴. چه خبره توی فراری و خودرو فتل؟

خودرو های ریسینگ پوینت رده ۴ و ۵ رو در اختیار دارند درست جلوی فراری لکلرک. خودروهای مکلارن هم در تلاش برای عقب راندن فراری. نوریس خودش رو به رده ۷ ام رساند و ساینز ۸. راننده دوم ردبول، آلبون نیز با یک نتیجه کاملا متفاوت نسبت به هم تیمی خود در رده ۱۳ است. مکس در تلاش مجدد برای بهبود زمان خودش است و در نهایت رده سوم خود را با دنیل ریکاردو تعویض میکندو الان دنیل از رنو در رده سوم قرار گرفته است.

۳۵ دقیقه به پایان و نفرات برتر همیلتون، بوتاس و دنیل ریکاردو

چارلز لکلرک هم به هر در میزند به رتبه ایی بالاتر از ۷ ام نرسیده است.

تفاوت در رتبه راننده های تیم های فراری، ردبول و رنو جالب توجه است.

زمان دنیل در خودرو رنو بسیار جالب توجه بوده است و ۰.۸۱۵ ثانیه با همیلتون در صدر جدول اختلاف دارد. از طرف دیگر قهرمان چهار دوره جهان در رده ۱۴ زمین گیر شده و فعلا که به رتبه بهتری دست پیدا نکرده است.

۳۰ دقیقه به پایان و ۱۰ نفر برتر

همیلتون

بوتاس

ریکاردو

ورشتپن

استرول

هالکنبرگ

لکلرک

نوریس

ساینز

اوکون

از نتیجه عالی هالکنبرگ نیز راحت عبور نکنید. امیدوارم فردا در تمرین خط و پس فردا در مسابقه هم نتیجه خوبی بگیره.

۲۳ دقیقه به پایان تمرین دوم و تغییری در ده نفر برتر رخ نداده است.

این مرسدس که در تمرین دو مشاهده می‌کنیم بعید به نظر می رسد کسی بتواند به چالش بکشد. مگر اتفاقات مثل مسابقه قبل.

۱۹ دقیقه به پایان و چارلز در تلاشی دوباره با لاستیک عقب سمت راستی که در مرکز آن دچار فرسودگی شده است. آیا در زور مسابقه هم لاستیک ها نتیجه را تغییر خواهند داد؟

لکلرک کماکان در رده ۷ ام درجا میزند و فتل در رده ۱۴ با فاصله ۱.۶ ثانیه.

۱۵ دقیقه به پایان و بار دیگر مکس وارد پیست می‌شود.

۱۰ دقیقه به پایان و هیچ تغییری در ده نفر برتر رخ نداده است.

فتل هم در آخرین تلاش خود در رتبه ۱۴ درجا می زند.

۷ دقیقه به پایان و خودرو سباستین فتل دچار مشکل شده است و در کنار پیست متوقف می‌شود. روغن ریزی بسیار شدیدی از زیر خودرو فتل مشاهده می‌شود و خودرو ایمنی مجازی اعلام می‌شود. و این پایان کار قهرمان ۴دوره جهان در تمرین دوم خواهد بود. رده ۱۴!!!

از قرار معلوم مشکل خودرو فتل به نشت روغن از گیربکس باز می‌گردد. این مشکل به خاطر استفاده زیاد از کرب های کنار پیست ایجاد شده است و به خاطر روغن زیادی که از خودرو فتل روی پیست ریخته است و ایمنی دیگر رانندگان تمرین دوم در همین لحظه با پرچم قرمز متوقف می‌شود.

نتیجه نهایی تمرین دوم:

۱-همیلتون

۲-بوتاس

۳-ریکاردو

۴-ورشتپن

۵-استرول

۶-هالکنبرگ

۷-لکلرک

۸-نوریس

۹-ساینز

۱۰-اوکون

۱۱-آلبون

‍۱۲-کویات

۱۳-گسلی

۱۴-فتل

۱۵-گروژان

۱۶-راسل

۱۷-رایکونن

۱۸-مگنوسن

۱۹-لطیفی

۲۰-جیوویناتزی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد