موضوعات داغ

سباستین فتل: تصمیم خودم را برای آینده گرفته ام

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل اعلام کرده است که به طریقی تصمیم خود را برای فصل ۲۰۲۱ گرفته است اما تا چند هفته دیگر هیچ چیز مشخص نخواهد بود.

در زمان تعطیلی فصل به علت همه‌گیری ویروس کرونا، فتل اعلام کرده بود که فصل ۲۰۲۰ فرمول یک، آخرین سال همکاری او با تیم فراری خواهد بود. از آن زمان تا کنون آینده حرفه ایی سباستین فتل از مباحث مهم موتور اسپرت بوده است.

محتمل ترین گزینه رفتن سباستین فتل به تیم استون مارتین یا همان ریسینگ پوینت فعلی است جاییکه شایعات بسیاری در رابطه با جایگزینی فتل با سرجیو پرز شنیده می‌شود.

اما فتل هر گونه توافقی با هر تیمی را رد کرده و تاکید دارد که به تمامی گزینه ها فکر خواهد کرد، حتی بازنشستگی. با این حال بعد از خرابی خودرو وی در تمرین دوم مسابقه سیلورستون در مصاحبه با RTL اعلام کرده است که برای آینده کوتاه مدت حرفه ایی خود تصمیمی گرفته است.

به نوعی تصمیم خودم را گرفته ام. اکنون باید صبر کنم تا ببینم شرایط به چه سمتی پیش خواهد رفت. چند هفته دیگر طول خواهد کشید تا تصمیم خود را اعلام کنم. فشاری یا عجله ایی برای تصمیم گیری ندارم. اگر موقعیتی برای کسب قهرمانی داشته باشم خود را لایق آن میدانم و مطمئنم توانایی انجام این کار را دارم. پرداخت دستمزد برای من اهمیت کمتری دارد.

مشکلات فتل در خودرو فراری امسال پایانی ندارد تا جاییکه بعد از گذشت ۴مسابقه فتل ۳۳ ساله با کسب تنها ده امتیاز، در جایگاه ۱۳ جدول رانندگان ایستاده است. تمرین دوم مسابقه سیلورستون نیز به یک فاجعه تبدیل شد و در پایان تمرین خودرو وی دچار مشکل نشتی روغن شد. فتل در این باره گفت:

در کل این هفته احساس بهتر دارم. نه آنکه پیشرفت چشمگیری داشته باشیم اما در خودرو احساس بهتری نسبت به هفته گذشته داشتم. کمی راضی تر هستم اما اصلا رقابتی نیستیم. هنوز هم می‌توانیم خودرو را بهبود دهیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد