موضوعات داغ

تعیین خط گرندپری سالگرد هفتاد سالگی فرمول یک؛ بازگشت شکوهمند هالکنبرگ

عکس مطلب اول

با سلام خدمت تمام طرفداران فرمول یک در ایران

با گزارش زنده مرحله تعیین خط گرندپری بریتاینا 2020 در خدمت شما هستیم. گرندپری بسیار خاص برای تمامی اهالی این ورزش، زیرا این گرندپری در روز هفتادمین سالگرد فرمول یک می‌باشد. مثل هفته گذشته نیکو هالکنبرگ به جای سرجیو پرز برای ریسینگ پوینت رانندگی خواهد کرد زیرا تست دوم کرونای سرجیو پرز نیز مثبت بوده است و لازم است تا باز هم در قرنطینه بماند.

گزارش زنده

۱۷:۳۰ - از این لحظه ۱۸ دقیقه زمان رانندگان برای ثبت زکان خود در مرحله Q1 تعیین خط شروع می‌شود.

۱۷:۳۳ - کوین مگنوسن اولین دور خود را با تایر مدیوم شروع کرده است. هم‌تیمی او نیز همین استراتژی را در پیش گرفته و باید ببینیم آیا می‌توانند با این تایرها به مرحله بعدی صعود کنند یا خیر. ۱:۲۸.۴۵۶ برای گروژان که سریع‌تر از هم‌تیمی خود بود.

۱۷:۳۵ - هالکنبرگ با تایر سافت زمان ۱:۲۷.۲۷۹ را ثبت می‌کند و موقتا به صدر جدول می‌رود.

۱۷:۳۷ - دو راننده آلفا رومئو از هر دو راننده هاس به علاوه راسل که با تایر مدیوم زمان ثبت کرده‌اند، کندتر هستند.

۱۷:۳۹ - هر دو مرسدس با ثبت زمان‌هایی. در ۱:۲۷.۱ها به رده‌های اول و دوم می‌روند. ورشتپن اما از هر دوی آن‌ها سریع‌تر دور می‌زند و فعلا بالای دو مرسدس قرار می‌گیرد.

۱۷:۴۱ - دنیل ریکاردو پنجمین زمان سریع تا به اینجا را ثبت می‌کند. هر دو مرسدس زمان‌های خود را بهبود می‌بخشند و دوباره جدول به شکل کل این تمرین‌ها برمی‌گردد. مرسدس‌ها در رده‌های اول و دوم و ورشتپن سوم.

۱۷:۴۴ - تا پایان دور اول راننده‌ها، لطیفی، جیوویناتزی، رایکونن، مگنوسن و آلبون ۵ راننده در خطر حذف شدن هستند.

۱۷:۴۷ - جورج راسل در حال ثبت آخرین زمان خود در این مرحله است. او فعلا در جایگاه ۱۵ قرار دارد. و با یک زمان خوب به رده هشتم می‌رسد.

۱۷:۴۹ - همه رانندگان در حال بهبود زمان خود هستند. و در اینجا مرحله Q1 به پایان می‌رسد. رایکونن، جیوویناتزی، لطیفی، مگنوسن و کویات راننده‌های حذف شده تا به اینجا هستند. بوتاس، همیلتون و آلبون نیز سه نفر برتر می‌باشند.

۱۷:۵۲ - سرعت باد نسبت به تمرین سوم بیشتر شده است و زدن یک دور تمیز برای رانندگان بسیار سخت می‌باشد.

۱۷:۵۶ - از این زمان زمان رانندگان برای ثبت دور زمانی در مرحله Q2 شروع می‌شود. ۱۵ دقیقه زمان برای تعیین ۵ راننده بعدی که حذف خواهند شد.

۱۷:۵۸ - ورشتپن با تایر هارد به پیست آمده است.

۱۸:۰۰ - مرسدس‌ها با تایر مدیوم به رده‌های اول و دوم می‌رسند. بوتاس بالاتر از همیلتون. ریکاردو نیز بالاتر از دو ردبول قرار می‌گیرد.

۱۸:۰۲ - تا پایان دور اول فتل، ساینز، هالکنبرگ، گروژان و راسل در منطقه خطر قرار دارند.

۱۸:۰۶ - رانندگان برای ثبت دور دوم خود در این مرحله به پیست می‌آیند. راسل اولین دور خود را با تایر سافت ثبت می‌کند و موقتا در جایگاه دوازدهم قرار می‌گیرد.

۱۸:۰۸ - دو مرسدس با تایر سافت به پیست آمده‌اند اما به نظر نمی‌خواهند زمان سریع روی این تایرها ثبت کنند و می‌خواهند برای مرحله سوم تعیین خط آماده شوند.

۱۸:۱۱ - هالکنبرگ دور فوق‌العاده‌ای می‌زند و به رده دوم می‌رسد. و در اینجا این مرحله هم تمام می‌شود. اوکون، فتل، ساینز، گروژان و راسل در این مرحله حذف شده و فرصتی برای جنگ برای رده‌های اول تا دهم نخواهند داشت. بوتاس، هالکنبرگ و همیلتون نیز اول تا سوم هستند.

۱۸:۱۴ - مکس ورشتپن تنها راننده‌ای خواهد بود که مسابقه را با تایر هارد در میان ده رده اول استارت خواهد زد.

۱۸:۱۹ - رانندگان برای مرحله Q3 و نهایی تعیین خط برای کسب پول پوزیشن به پیست وارد می‌شوند.

۱۸:۲۰ - دنیل ریکاردو باز هم با تایر مدیوم به پیست آمده و قصد دارد با این تایر جایگاه خوبی کسب کند. آلبون و ورشتپن هم با تایر مدیوم قصد دور زدن دارند.

۱۸:۲۲ - همیلتون سریع‌تر از هم‌تیمی خود و با دور ۱:۲۵.۲۸۴ به صدر جدول می‌رود. دنیل ریکاردو با تایر مدیوم رده سوم را فعلا در اختیار دارد. در پایان دور اول راننده‌ها، همیلتون، بوتاس، ریکاردو، هالکنبرگ، ورشتپن، آلبون، لکلرک، استرول، گسلی و نوریس در ده رده ممکن جای گرفته‌اند.

۱۸:۲۷ - این بار هر دو مرسدس با مدیوم به پیست آمده‌اند و ورشتپن با سافت دور خواهد زد.

۱۸:۲۹ - همیلتون اولین راننده‌ای است که دو خود را آغاز می‌کند.

۱۸:۳۰ - همیلتون زمان خود را بهبود می‌دهد اما والتری بوتاس سریع‌تر از او از خط رد می‌شود و پول پوزیشن را از آن خود می‌کند.

۱۸:۳۱ - هالکنبرگ رده سوم را به خود اختصاص می‌هد، ورشتپن فقط چهارم و دنیل ریکاردو رده پنجم را به خود اختصاص می‌دهند.

نتایج کلی تعیین خط گرندپری سالگرد هفتاد سالگی فرمول یک

بخش اول نتایج
بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد