موضوعات داغ

پخش زنده مسابقه فرمول یک انگلستان؛ گرندپری جشن ۷۰ سالگی فرمول یک با گزارش اختصاصی فارسی

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

پخش زنده

پس از شروع ضعیف لوئیس همیلتون در مسابقه ابتدایی فصل، بار دیگر لوئیس ثابت کرده است که تا وقتی در فرمول یک هست و خودرو مرسدس در اختیارش باشد کسی نزدیک قهرمانی هم نخواهد شد.

لوئیس در مسابقه اول فصل ۲۰۲۰ فرمول یک با دریافت دو جریمه یکی در رده استارت و دیگری جریمه زمانی پایان مسابقه به رده چهارم بسنده کرد اما در ادامه در مسابقه دوم اتریش و مسابقه مجارستان ثابت کرد که هنوز هم شانس اول قهرمانی است، برتری لوئیس تا جایی پیش رفت که در مسابقه مجارستان نفر ششم مسابقه، سباستین فتل را لپ کرد و اختلاف او با نفر پنجم بیشتر از ۷۶ ثانیه بود. بله، ۷۶ ثانیه. ۷۶ ثانیه ایی که در دنیای فرمول یک، دنیای صدم ثانیه ها برابر است با یک عمر.

همیلتون در اولین مسابقه خانگی اش توانست به مرسدسی که بر روی سه چرخ حرکت می‌کرد به عنوان نفر اول از پایان عبور کند اما هم تیمی او، والتری بوتاس به علت پنچری لاستیک از رده دوم به رده ۱۱ ام رفت. اما اینبار در تعیین خط گرندپری جشن ۷۰ سالگی فرمول یک توانسته جایگاه نخست خط استارت را به دست بیاورد تا اشتیاق خود برای قهرمانی فصل را ثابت کرده باشد. نکته بسیار جالب این هفته رده سوم نیکو هالکنبرگ بود. راننده ایی که جایگزین سرجیو پرز از تیم ریسینگ پوینت شده است. در هفته گذشته نیکو به علت خرابی خودرو موفق به استارت زدن مسابقه نشد اما در این هفته از رده بسیار عالی آماده مبارزه است. حال باید ببینیم این راننده عالی می‌تواند اولین سکو خود را، آن هم در زمان بازنشستگی کسب کند یا نه.

قرارگیری رانندگان در خط استارت
پس از تلاش های فراوان موفق شده ایم برای اولین بار در ایران، مسابقات فرمول یک را به صورت پخش زنده اینترنتی با گزارش فارسی اختصاصی از سایت خودروبانک پخش کنیم. از آنجایی که این پخش زنده بر بستر سایت آپارات انجام می‌گیرد حداقل مصرف اینترنت را برای شما کاربران عزیز خواهد داشت، برای تمامی عزیزان از سراسر ایران با اینترت نیم بها و برای تعداد زیادی از استانها به صورت یک چهارم، فقط به این نکته توجه داشته باشید برای تماشای پخش زنده حتما از آی پی ایران استفاده بفرمایید. تماشای مسابقه برای عزیزان خارج از ایران امکان پذیر نخواهد بود.فیلتر شکن را خاموش کنید.

لطفا در بخش کامنت ها نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید، هدف تیم موتور اسپرت سایت خودرو بانک، ایجاد تفاوت و ارزش گذاشتن به مخاطب فهیم موتور اسپرت ایرانی است. بنابراین با آغوش باز آماده شنیدن نظرات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

مسابقه راس ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به وقت ایران شروع خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/19
بسیار عالی
1399/5/22
متشکرم