موضوعات داغ

فراری آماده تغییر شاسی برای سباستین فتل است

عکس مطلب اول

تیم فرمول یک فراری اعلام کرده که اگر سباستین فتل حس می‌کند که مشکل خودرو بنیادی است، آماده تغییر شاسی برای او هستند. راننده آلمانی فراری در دو گرندپری اخیر در سیلوراستون بسیار از خودرو ناراضی بوده و در مسابقه اخیر نداشتن سرعت کافی را دلیل عدم موفقیت او در کسب امتیاز می‌داند. متیا بینوتو در این باره می‌گوید:

این مسئله‌ای است که حداقل الان در مورد آن صحبت نمی‌کنم. این بحث جزو صحبت‌هایی بوده که درون تیم انجام داده‌ایم. فکر می‌کنم اگر [تغییر شاسی] مفید باشد آن را انجام بدهیم. چرا که نه؟ به نظرم هر کاری که به بهتر شدن ما و سباستین کمک می‌کند را انجام دهیم و فکر می‌کنم هم تیم و هم راننده باید در مسابقات بعدی بهتر باشند. این مسئله برای ما مهم است، پس حاضر به انجام آن هستیم. این تصمیم را به خود راننده و تیم می‌سپارم.

فتل گفته است که نمی‌دانم چرا خودرو بیش از یک حدی در سیلوراستون بهتر نشد و نتوانستیم پیشرفت کنیم. وی در این باره می‌گوید:

دو آخر هفته پی در پی در یک پیست داشتیم و از شنبه هفته قبل نتواستم پیشرفتی در خودرو ایجاد کنم. این مهم‌ترین مسئله است. فکر می‌کنم قضاوت [در مورد فاصله بین من و چارلز] در طول یک دور کمی سخت باشد زیرا خودروی ما مقدار متفاوتی از داون‌فورس داشت. به نظر می‌رسید مقدار زیادی زمان در پیچ‌های سرعت پایین و متوسط از دست می‌دهم. این مشکلی اس که نتوانستیم حل کنیم. مشخصا مسابقه بعدی را در همین هفته در پیش داریم، اینجا نه ولی قطعا پیست دیگری است پس ببینیم چه می‌توانیم بکنیم. ولی امیدوارم بتوانیم به جایگاه نرمال خود برگردیم. فکر می‌کنم در این گرندپری و مسابقه شرایط ما (من و چارلز) کاملا متفاوت بود. من در ترافیک بودم و مسابقه را ار عقب‌تر استارت زدم. از دست دادن کنترل خودرو در دور اول نیز اصلا به نفعم نبود، ولی تعداد دورهای کمی در مسابقه بود که می‌شد ما را مقایسه کرد. خوشبختانه مسابقه بعدی کمی خوش دست‌تر است و بنابراین باید نتیجه سر راست‌تری داشته باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد