موضوعات داغ

آغاز تحویل سانگ یانگ تیوولی به مشتریان توسط رامک خودرو

عکس مطلب اول

پس از حدود دو سال و نیم از ممنوعیت واردات خودرو به کشور می گذرد و شرکت رامک خودرو با پیگیری و همچنین با عنایت مراجع قضایی و همکاری دولت در راستای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات کشور، اولین بخش از تعهدات معوق خودروهای "سانگ یانگ تیوولی" را به مشتریان تحویل داد.

به گزارش خودروبانک و طبق اعلام روابط عمومی شرکت رامک خودرو، این شرکت بعد از گذشت دو سال و نیم موفق به انجام بخشی از تعهدات معوق خود شده و بخش اول خودروهای سانگ یانگ تیوولی را در روز سه شنبه 21 مردادماه به مشتریان خود در سازمان مرکزی این شرکت واقع در جاده مخصوص تحویل داده است. بخش اول خودروهای مانده در گمرک ترخیص شده و طی روزهای آتی به مشتریان تحویل داده خواهد شد و بخش بعدی آن هم به طور منظم ترخیص و در سازمان مرکزی شرکت رامک خودرو به مشتریان تحویل داده می شود.

آغاز تحویل سانگ یانگ تیوولی به مشتریان رامک خودرو

در جریان تحویل بخش اول خودروهای سانگ یانگ تیوولی، مشتریان این خودرو در سالن کنفرانس مرکزی رامک خودرو حضور داشته و در نشست صمیمی خود با مدیرعامل این شرکت و دیگر مدیران و کارشناسان، از تمامی مشتریان تکریم به عمل آمد و از تاخیر و فرسایش ناخواسته خودروها که از اختیارات این مجموعه خارج بوده است، عذرخواهی کردند.

باقی مشتریان چه زمانی تیوولی خود را تحویل می گیرند؟

در این نشست اعلام شد که در روزهای آتی مابقی خودروهای دپو شده در گمرک ترخیص شده و به ترتیب اولویت ثبت نام تحت نظارت نماینده ی مرجع قضایی و سازمان های نظارتی، به مشتریان تحویل داده خواهد شد. با برنامه ریزی موثری که در گروه صنعتی رامک خودرو فراهم شده است تمامی خودروهای مانده در گمرک ترخیص خواهند شد.

آغاز تحویل سانگ یانگ تیوولی به مشتریان رامک خودرو

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/22
#آذیوکو#آذربایجان خودرو یاد بگیر دست از شیادی بردار خودروهای دپو شده مردم بهشون بده #دزدیکو
1399/5/23
خودرو هایی که دوسال زیر آفتاب و بارون موندن . تجربشو داشتم . لاستیکا رو عوض کنید که اتفاق ناگواری نیفته یا حداقل بررسی کامل بکنید که مشکل نداشته باشند