موضوعات داغ

تویوتا سکویا ۲۰۲۱ با ادیشن نایت‌شید و رنگ جدید رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های شاسی‌بلند در آمریکای شمالی یعنی نسل دوم تویوتا سکویا از تقریبا ۱۳ سال پیش تاکنون به فروش می‌رسد. تویوتا قصد دارد این شاسی‌بلند اندازه بزرگ خودش که براساس تویوتا توندرا ساخته شده را بدون تغییر نسل و توسط یک ادیشن خاص و رنگ جدید به‌روزرسانی کند.

ادیشن نایت‌شید ابتدا در ماه فوریه گذشته در نمایشگاه خودرو شیکاگو رونمایی شد و حالا می‌دانیم قیمتش چقدر است. قیمت مدل ۲x۴ معادل ۶۰ هزار دلار و قیمت مدل ۴x۴ معادل ۶۳ هزار دلار است. تویوتا همچنین تصمیم گرفته از رنگ مشکی خاصی برای جذاب‌تر شدن ظاهر تویوتا سکویا استفاده کند.

تویوتا سکویا لوکس‌تر از همیشه

مشتریان می‌توانند سکویا نایت‌شید ادیشن را با رنگ مشکی نیمه‌شب، خاکستری مغناطیسی، یا مرواریدی بلیزارد سفارش دهند که همگی دارای نشان کرومی، چراغ‌های مه‌شکن و جلوپنجره و قالب بدنه متفاوت هستند. در کابین از تزئینات چرمی مشکی استفاده شده تا با رنگ بدنه همخوانی داشته باشد.

تویوتا سکویا

تویوتا سکویا TRD پرو که ابتدا در ماه ژوئیه معرفی شد در مدل ۲۰۲۱ از رنگ سبز ارتشی استفاده نمی‌کند. این مدل را می‌توان با رنگ‌های مشکی نیمه‌شب، خاکستری مغناطیسی و سوپر وایت سفارش داد. قیمت مدل TRD پرو که فقط به صورت ۴x۴ عرضه می‌شود از ۶۴ هزار دلار آغاز می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر تویوتا سکویا وارد ایران شود...؟

قیمت این شاسی‌بلند بزرگ با هشت صندلی قابل استفاده، از ۵۰ هزار دلار شروع می‌شود. گران‌ترین مدل موجود پلاتینیوم ۴x۴ است که قیمتش از ۶۹ هزار دلار آغاز می‌شود.

اگر ترجیح می‌دهید یک تویوتا سکویا کاملا جدید بخرید، باید کمی بیشتر صبر کنید، چون تغییر نسل این مدل احتمالا در سال ۲۰۲۲ و برای عرضه در سال ۲۰۲۳ رخ خواهد داد. این شاسی‌بلند همچنان به ریشه‌های خود از تویوتا توندرا خودش وفادار می‌ماند و گفته می‌شود یک وانت براساس آن در اواخر سال آینده برای سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد