موضوعات داغ

زندگی در ون همه کاره، ارزان‌تر از زندگی آپارتمانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

زندگی در ون از زمان معرفی فولکس واگن ترنسپورتر یا همان ون فولکس واگن به وجود آمد. اکنون این نوع از زندگی روز به روز در حال گسترش در جوامع شهری است و ایرادات اساسی زندگی در ون همانند نیاز به لباسشویی، ذخیره سازی مواد غذایی و جای پارک به تدریج در حال رفع شدن است.

به تازگی شرکت Kibbo خودرویی را براساس سبک زندگی در ون معرفی کرده است. برخلاف دیگر شرکت‌ها که تنها بر روی امکانات ون متمرکز می‌شوند، شرکت Kibbo محیط پیرامون ون را نیز به عنوان فضای زندگی مورد توجه قرار داده است.

علاوه برآن این شرکت پارکینگ اختصاصی و ایستگاه‌های کمپینگ را در اختیار خریداران ون خود قرار می‌دهد. هدف از این کار توسعه ساز و کار جامعه جدیدی است که سبکی متفاوت با سبک زندگی در آپارتمان شهری خواهند داشت.

هزینه زندگی در ون چقدر خواهد بود؟

مشتریان برای استفاده از ون شرکت کیبو و امکانات جانبی آن، بایستی مبلغی معادل 485 دلار برای ثبت نام در باشگاه این شرکت و هزینه ماهانه‌ای برابر با 150 دلار بپردازند. مشتریان در پایگاه‌های کمپینگ شرکت کیبو به طیف گسترده‌ای از امکانات مدرن دسترسی خواهند داشت. علاوه برآن می‌توانند با پرداخت مبلغی بین 1500 الی 2000 دلار در ماه، صاحب یک ون مرسدس بنز اسپیرینتر شوند.

مرسدس بنز اسپیرینتر

این شرکت قرار است فعالیت خود را از پاییز سال 2020 آغاز کند. مکان‌های در نظر گرفته شده برای مشتریان نیز شامل بیابان سنگ‌های سیاه نوادا، جنوب یوتا و دو ناحیه در کالیفرنیا می‌شوند. شرکت کیبو برنامه دارد تا مکان‌های بیشتری را برای ترویج سبک زندگی در ون به این لیست اضافه کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد