موضوعات داغ

قیمت جی ام سی S350 توسط ریگان خودرو مشخص شد؛ شروع فروش محدود و سازمانی

عکس مطلب اول

ریگان خودرو فروش سازمانی و بسیار محدود جی ام سی S350 را شروع کرده است. شاسی بلند JMC S350 حدود سه سال پیش در نمونه‌هایی وارد ایران شد تا برای تولید در شرکت ریگان خودرو مراحل تست را انجام دهد. بالاخره پس از وقفه‌ای طولانی، ریگان خودرو فروش بسیار محدود و البته سازمانی خود را آغاز کرده و قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شده است.

جی ام سی S350

فروش سازمانی و اولیه جزو مراحل معمول هر شرکت است و در بسیاری از خودروهایی که هم اکنون در بازار یافت می‌شوند، ابتدا فروش سازمانی انجام شده است. اما همین موضوع می‌تواند پیامی برای آغاز فروش عمومی این خودرو در آینده‌ای نه چندان دور در بازار باشد.

مشخصات فنی جی ام سی S350

جی ام سی S350 اصلاً خودروی کوچکی نیست و با یک شاسی بلند نسبتاً بزرگ سر و کار داریم. خودرویی با وزن 2530 کیلوگرم وزن و ابعاد 4798 میلیمتر طول، 1895 میلیمتر عرض و 1852 میلیمتر ارتفاع که به صورت هفت نفره به بازار ایران راه خواهد یافت. فاصله بین دو محور این خودرو 2750 میلیمتر است که حدود 10 سانتیمتر از تویوتا لندکروزر کمتر است.

جی ام سی S350

پیشرانه بکار رفته روی این خودرو 2 لیتری توربوشارژ است که دقیقاً 1997 سی‌سی حجم دارد. این پیشرانه می‌تواند حداکثر 205 اسب بخار و 325 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر است و این سوخت را از باک 70 لیتری خود، با استاندارد یورو 5 می‌سوزاند.

تمامی نیروی تولید شده توسط موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چهار چرخ منتقل می‌شود و باید این خودرو را جزو تنها محصولات چینی در کنار هاوال H9 بدانیم که به سیستم 4WD نیز مجهز است. سیستم تعلیق خودرو در جلو مستقل بازو جناغی دوبل، و در عقب اتصال پنج گانه به همراه فنر لول و کمک فنر است و در هر چهارچرخ به سیستم دیسکی مجهز شده است. سایز رینگ‌های آلیاژی نصب شده روی این خودرو نیز 17 اینچی است.

امکانات و تجهیزات

روی جی ام سی S350 سیستم ترمز و پایداری ABS و EBD و همچنین سیستم های ESP (سیستم پایداری الکترونیکی)، TCS (سیستم کنترل کشش طولی)، سیستم های پایداری در سراشیبی، و سیستم ترمز کمکی نصب شده‌اند.

جی ام سی S350

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توانیم به سقف پانوراما، چراغ های LED، چراغ مخصوص روز، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، شیشه‌های بالابر برقی، آینه‌های تاشو برقی، کروز کنترل، کیسه هوای سرنشینان جلو، دوربین عقب، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، صفحه نمایش 8 اینچی و لمسی اشاره کنیم.

قیمت جی ام سی S350

قیمت سازمانی برای فروش فوری JMC S350 دقیقاً یک میلیارد و چهل میلیون تومان اعلام شده است و خودرو در سی روز کاری تحویل خواهد شد. این بدان معنا است که احتمالاً تا قبل از پایان تابستان، اولین نمونه‌های پلاک شده از جی ام سی S350 را در خیابان‌های کشور خواهیم دید.

جی ام سی S350

عرضه محصول جدید، تاخیر در تحویل قبلی!

نکته قابل توجه این است که هنوز خریدارانی از ریگان خودرو هستند که خودروی کوپا خود را پس از تاخیری طولانی دریافت نکرده‌اند و به نظر می‌رسد که با این وجود، باید این شرکت در کنار عرضه محصول جدید، اقدامی برای جلب رضایت این مشتریان نیز انجام دهد. مشتریانی که تنها بازنده و قربانی بدقولی شرکت‌ها، تصمیمات وزارت صمت و مشکلات بین‌المللی در جهت حواله‌ها و حمل قطعات هستند. مشکلی که گریبان بسیاری از مشتریان شرکت‌هایی مثل آذویکو، ریگان خودرو و اخیراً مدیران خودرو را گرفته و وزارت صمتی باید پیگیر حل مشکل این مشتریان باشد که چند ماهی است حتی وزیر هم ندارد!

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/27
1 میلیارد تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ریگان خودرو تو کلش مغزه یا کود پتاسیم طبیعی؟
1399/5/27
چه خبرتوووووونه؟
چه خبرتونههههه؟
1399/5/27
1 میلیارد و 40 ؟؟؟؟ واقعا کسی با این قیمت خرید می کنه ؟؟ در حد 500 هم بود ادم دودل میشد ... به کجا رسیدیم واقعا خودرویی که مجموعا توی 10 تا کشور هم اجازه تردد نداره توی ایران این قیمته ... عجب پول با ارزشی داریم ما.
1399/5/29
از نشانه های اخر زمانه. خودرو چینی با برچسب قیمت یک میلیارد تومن. وطنم پاره تنم داره پاره پاره میشه . مسئولین لطفا بیدار شید!!!!!!