موضوعات داغ

ضربه سخت اندی کاول به اسکودریا، با فراری همکاری نخواهم کرد

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

اندی کاول به تازگی از مقام خود به عنوان رئیس بخش موتور تیم فرمول یک مرسدس کناره‌گیری کرده است. از همان ابتدا شایعات بسیاری مبنی بر پیشنهاد همکاری فراری به کاول مطرح شده بود.

همانطور که همه میدانیم پس از شکایت از موتور فراری در اواخر فصل گذشته توسط تیم ردبول و چندی دیگر از تیم ها، به یک باره خودرو فراری سرعت خود را از دست داد تا جاییکه پس از گذشت شش مسابقه از فصل ۲۰۲۰، فراری بجای رقابت در بالای جدول در حال دست و پا زدن در میانه جدول است.

پس شکی در آن نیست که یکی از مشکلات بزرگ فراری مشکل موتوری است و چه کسی بهتر از اندی کاول برای رفع این مشکل؟

حال خبر رسیده است که اندی کاول در واقعیت نیز از فراری پیشنهاد همکاری دریافت کرده است و این تنها یک شایعه نبوده، اما از آن جالبتر جواب رد قاطعانه اندی به تیم فراری است.

اندی کاول و موتور فرمول یک مرسدس
کاول در سال ۲۰۰۴ به تیم مرسدس پیوست و در توسعه موتورهای ۶سیلندر وی شکل هیبرید کنونی که از سال ۲۰۱۴ معرفی شده‌اند نقش اساسی داشته است.

مشکل فراری به حدی است که پس از شش مسابقه در جایگاه پنجم جدول سازندگان پشت سر مکلارن قرار گرفته‌اند در حالیکه همگان انتظار رقابت فراری با مرسدس را داشتند.

خراب شدن فراری چارلز لکلرک
یک نشریه ایتالیایی اعلام کرده است که علت خرابی خودرو سباستین فتل در تمرین دوم پیست سیلورستون، شکستن موتور شش سیلندر وی شکل آن بوده است و در بارسلونا علت از کار افتادن خودرو چارلز لکلرک مشکل الکترونیکی بوده است در حالیکه خودروهای رقیب همانند ساعت سوئیسی در حال انجام خدمت هستند. پس شک نکنید یک جای کار ایراد دارد.

چندی پیش مدیر کل کمپانی فراری، جان الکان، گفته بود که قبل از سال ۲۰۲۲ انتظار رقابت فراری برای قهرمانی را ندارد و تغییرات جدیدی در بخش مدیریتی تیم ایجاد خواهد کرد.

ماه گذشته فراری یک بخش توسعه عملکرد جدید ایجاد کردند اما همچنان ماتیا بینوتو به عنوان مدیر تیم در سمت خود باقی است.

همچنین بخوانید:

تیر خلاص رئیس، بر پیکره فراری؛ ما نمی‌توانیم رقابت کنیم

ایجاد تغییرات اساسی در بخش مدیریتی فراری

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد