موضوعات داغ

ساینز از لحظه پیوستن به فراری آماده هرگونه بررسی است

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

کارلوس ساینز معتقد است که بررسی و تحلیل او بعد از پیوستن به فراری برای سال آینده، تنها به او در تلاش جهت قهرمانی جهان کمک می‌کند.

راننده اسپانیایی قبل از شروع فصل 2020 برای جایگزینی با سباستین فتل در فراری 2021 در کنار چارلز لکلرک بعنوان هم تیمی تائید شد.

این چهارمین تیم متفاوتی است که ساینز در طی دوران هفتمین فصل حضورش در فرمول یک تجربه خواهد کرد و با توجه به اعتبار این غول ایتالیایی، با حضور در این تیم فشار بیشتری را نسبت به گذشته احساس خواهد نمود.

این راننده 25 ساله در مصاحبه با شبکه دیجیتالی ریس(The Race)، در خصوص نحوه برخورد با فشارهای زندگی به عنوان راننده فراری توضیح داد. او گفت:

من به عنوان آماده سازی به آن نگاه می‌کنم. در آینده، اگر بخواهم برای قهرمانی جهان بجنگم، خواسته من این است که شما آن را بررسی و تحلیل کنید. اما من معتقدم که وقتی برای قهرمانی می‌جنگید، فشار دیوانه کننده است.

شما باید برای آن سناریوها آماده باشید و من می‌خواهم درآنها حضور داشته باشم.

او ادامه داد:

مطمئنا، این چیزی است که در حال حاضر ذهن مرا مشغول کرده است اما می‌خواهم از آن عبور کنم، هر راننده‌ای که بخواهد قهرمان جهان شود باید در مقطعی از این مشغولیات ذهنی بگذرد.

خودرو مکلارن کارلوس ساینز
ساینز فرمول یک را با تیم توروروسو شروع کرد، سپس به رنو رفت و هم اکنون در مک‌لارن حضور دارد و در ادامه قرار است از فصل آینده در فراری رانندگی کند، همین مسئله او را در بین تمام رانندگان فرمول یک تبدیل به کسی کرده است که بیشتر از همه جابجا شده است.

فرزند کارلوس ساینز پدر، قهرمان پیشین مسابقات رالی جهانی، می‌گوید:

از زمانی که به مک‌لارن آمدم، فشار بیشتری را از رسانه‌ها تحمل کرده‌ام و از زمان ملحق شدن به فراری این فشار اندکی بیشتر شده است.

همچنین وقتی شما به تیمی مثل مک‌لارن یا رنو ملحق می‌شوید، این توجهات از جانب رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی است و این چیزی است که بر روی من اثر گذاشته است.

اما حالا در سال ششم حضورم در فرمول یک، من می‌دانم که چگونه باید این چیزها را مدیریت کنم. در سال اول F1 احتمالا کمی دشوار به نظر می‌رسد، همه چیز برای شما غافلگیر کننده است، اما 6 سال بعد، شما می‌دانید که همه می‌خواهند در خصوص یک زمان بد در تعیین خط، یک دور بد یا یک مسابقه بد، اطلاعات کسب کنند و اینکه واکنش شما به این سوال و جواب ها چیست.شما فقط سر خود را پایین نگهدارید، به فکر خود باشید و بیش از حد آشفته نشوید. آسانتر از گفتن، انجام آن است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد