موضوعات داغ

پرز یا فتل؟ ریسینگ پوینت بر سر دوراهی

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

سرجیو پرز، مصمم است که برای حفظ صندلی خود در ریسینگ پوینت، به گونه‌ای بجنگد که فرصتی برای حضور سباستین فتل در تیم بوجود نیاید.

با توجه به شایعات فرمول یک، زمان زیادی تا امضای قرارداد ما بین سباستین فتل و ریسینگ پوینت که از این به بعد با نام استون مارتین خواهد بود، به مبلغ 15 میلیون دلار برای هر سال حضور نمانده است.

قرارداد این راننده آلمانی طبق شنیده‌ها، پیش از مسابقه بزرگ بلژیک در همین ماه اعلام خواهد شد و مدت زمان آن شامل چندین سال حضور وی در این تیم است.

او کدام صندلی را خواهد گرفت؟ صندلی پرز.

از طرف دیگر این راننده مکزیکی با تیم تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد اما طبق اخبار رسیده گویا مالک تیم، لارنس استرول قصد دارد تا قرارداد وی را بازخرید نماید.

بنابر گفته‌های نشریه آلمانی اسپیدویک، حامیان مالی پرز سعی دارند تا با پیشنهاد مبلغ بیشتری، قرارداد را جذابتر نمایند.

اما گازتا دلا اسپورت می‌گوید توافقنامه فتل انجام شده است، در اسپا او فقط باید آن را امضا نماید.

از سمت دیگر پرز می‌گوید این چیزی نیست که وی از تیم می‌شنود. این راننده در گذشته نیز اذعان کرده بود به اینکه اگر قرار باشد کسی از تیم برود قطعا او خواهد بود و پسر استرول مالک تیم، یعنی لنس، نخواهد بود. اما پرز معتقد است که او برای فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند.

از پرز سوال شد که چقدر احتمال دارد شخصی که تیم را ترک می‌کند، استرول باشد، او در مصاحبه با اسکای F1 پاسخ داد:

امیدوارم که من شرایط تغییرات را فراهم نکنم. در حال حاضر آن چیزی که به نظر می‌رسد این است که با تیم ادامه خواهم داد، پس خواهیم دید. بازخوردی که من از تیم می‌گیرم حاکی از ادامه من با تیم است. من معتقدم که زمان لازم است تا شایعات (مربوط به فتل) از بین برود.

سباستین فتل و سرجیو پرز
همچنین فتل، در بارسلونا به رالف شوماخر درباره نقشه آینده‌اش اینچنین گفت:

خبر جدیدی نیست.

او گفت:

در حال حاضر چیز جدیدی وجود ندارد، هنوز هم می‌تواند مدتی طول بکشد. لازم نیست که یک نابغه باشید یا متخصص شایعات که بدانید صندلی آزاد زیادی در فرمول یک وجود ندارد. مدت زمان زیادی است که من در فرمول یک هستم و در مقاطع مختلف زمانی شما همه چیز را دیده‌اید. بیشتر آنها خوب و بعضی از آنها خوب نبوده است.اگر بدین شکل نباشد، من آن کسی نیستم که در فرمول یک رانندگی می‌کند، به عنوان یک راننده فرمول یک مدعی هستم که این هرگز هدفم نبوده است. من آمده‌ام اینجا تا مسابقه بدهم و برنده مسابقه‌ها باشم. من فکر می‌کنم همه ما جاه‌طلبیهایی در وجودمان هست. این همان چیزی است که هنوز مرا بیشتر ترغیب به ماندن می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد