موضوعات داغ

فتل ناکام در یافتن راهی برای بالا بردن توان فراری در مبارزات

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل می‌گوید که علی رغم عملکرد بهتری که در گرندپری اسپانیا داشت، هنوز نتوانسته است راهی برای بالا بردن توان فراری در مسابقات فرمول یک۲۰۲۰ پیدا کند.

قهرمان چهار دوره فرمول یک جهان، در پایان این فصل از فراری جدا خواهد شد و هم اکنون بدترین آغاز فصل خود را در طی 13 سال فعالیت در فرمول یک تجربه می‌کند.

فتل با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه آغازین فصل، در رده یازدهم رانندگان قرارگرفته است، بهترین مقامی که در این مسابقات نیز بدست آورده، رده ششم در مجارستان بوده است.، در مقابل هم تیمی وی در فراری، یعنی چارلز لکلرک در دو مسابقه بر روی سکو رفته است و هم اکنون با 45 امتیاز در رده چهارم جدول رانندگان این فصل قرار دارد.

فتل بعد از اینکه نتوانست در مسابقه هفتادمین سالگرد فرمول یک در سیلورستون، امتیازی بدست آورد، در بارسلونا با ریسک یک توقف در طول مسابقه، توانست رده هفتم را برای خود نگهدارد. فتل بعد از مسابقه گفت:

من مطمئن نیستم که همه چیز را فهمیده‌ام اما بدون شک در سیلورستون، ما باله کوچکتری نسبت به اینجا یا مجارستان داشتیم و این بخاطر ماهیت این پیست است. من در سیلورستون شدیدا تلاش می‌کردم فکر می‌کردم منصفانه است که بگویم اینجا هم کماکان در حال مبارزه بودم. آن هنوز هم بالا و پایین می‌شد. عوامل خارجی گاهی خوب هستند و گاهی نه، اما هنوز چیزهایی اینجا وجود دارند که باید آنها را بفهمیم.هنوز هم باید کارهایی انجام داد.

فکر می‌کنم که ایده‌های بیشتری داریم، ما چیزهای زیادی را امتحان می‌کنیم، تلاش می‌کنیم تا پیشرفت کنیم. با این وجود هنوز آن راه حل اصلی را پیدا نکردیم اما فکر می‌کنم اگر ما همچنان به تلاش کردن ادامه دهیم در نهایت راه را پیدا می‌کنیم.

مطمئنا محدوده‌ای وجود دارد که باید روی آنها کار کنیم، ما نیاز داریم تلاش کنیم تا خودرو را در جیگاه بهتری قرار دهیم، بجای قرار گرفتن در گروه میانی بتوانیم در گروه پیشرو قرار بگیریم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد