موضوعات داغ

(نظرسنجی) به نظر شما بهترین خودروی شاسی بلند 800 میلیون تا 1 میلیارد تومانی بازار کدام است؟

عکس مطلب اول

قیمت خودرو آنچنان در طی دو سال اخیر سر به فلک کشیده که رسیدن به یک شاسی بلند به روز و صفر کیلومتر، برای اکثر جامعه تبدیل به رویایی دست نیافتنی شده است. اما این تب شاسی بلند سواری کماکان در جریان است و لذا اکثر مشتریان به سمت گزینه‌های دست دوم و کم‌کارکرد رفته‌اند و یکی از بازه‌های پرمخاطب، رنج قیمتی 800 میلیون تومانی الی 1 میلیارد تومانی است که در آن رنج خودروهای مختلفی از جمله چینی و کره‌ای وجود دارند.

تجربه و رای شما؟

در این نظرسنجی قصد داریم نظر شما را درباره بهترین گزینه در این رنج قیمتی بدانیم. به غیر از شرکت در این نظرسنجی می‌توانید تجربه خود را با این خودروها در همین صفحه در میان بگذارید و مشتریان بالقوه این رنج قمیتی را راهنمایی کنید.

از کره‌ای‌های پرطرفدار، تا چینی‌های ناشناخته

در این رنج قیمتی، کره‌ای‌های پرمخاطبی وجود دارند که جزو پرفروش‌ترین‌های زمان خود بوده‌اند و حتی در زمان حال که جزو خودروهای قدیمی و کارکرده هستند، باز هم بازار فروش خوبی را تجربه می‌کنند. هیوندای توسان ix35، کیا اسپورتیج، کیا سورنتو 6 سیلندر، هیوندای وراکروز و سانگ یانگ کوراندو کره‌ای‌های این لیست هستند. البته در این رنج قیمتی یک ژاپنی به نام نیسان جوک نیز حضور دارد که به دلیل حضور در سگمنت کراس‌اوورهای جمع‌و‌جور، در این لیست حضور ندارد. البته دو چینی ناشناخته یعنی هن تنگ X7 و فوتون ساوانا نیز در همین لیست قرار دارند که با حواشی بسیار، توسط عظیم خودرو عرضه شدند. هن تنگ به دلیل عرضه به تعداد بسیار اندک، از لیست حذف شد اما فوتون ساوانا به عنوان نماینده چینی‌های صفر کیلومتر در لیست حضور دارد.

در زیر می توانید در این نظرسنجی شرکت کنید

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/10
اگه 800میلیون از تو جوب هم پیدا کنم نمیام این این اَن و گوها رو انقد بابتشون پول بدم،،خدا رو شکر نیازی هم ندارم،،نه دنبال ازدواجم و نه به دنبال بچه دار شدن ،،حال میکنم ،،
1399/6/10
نیسان جوک رو میذاشتین اول میشد
1399/6/10
بنظر من خودروهای که مونتاژ ایران نباشی خودرو خوبی هستش چون خودرو که ایران بخواد مونتاژ کنه میدزده تا سود بیشتری ببره
1399/6/10
برای ما که اصلا هیچ کدام.
1399/6/11
بین وراکروز و اسپورتیج فقط
1399/6/11
چرا مورانو ‌نسل دوم (z51) با مدل های (2009تا2012)تو این لیست نیست!؟
ماشین فوق‌العاده ای که هم موتورش خیلی قویه هم امکانات رفاهی مناسبی داره و همم اینکه بالاخره نیسانه و استهلاکش اونقدرا هم بالا نیست.تازه شرکت خدمات دهندشم سایپاس که همه ی شهرا نمایندگیشو دارن.
1399/6/11
من خودم تو این لیست سورنتو رو انتخاب میکنم.