موضوعات داغ

فراری، مطمئن از افزایش قدرت پاوریونیت در فصل 2021

عکس مطلب اول

ماتیا بینوتو، رئیس تیم فراری، مطمئن است که در فصل 2021 در بخش پاوریونیت پیشرفت خواهند داشت. فراری در این فصل عملکرد بسیار ناامیدکننده‌ای داشته است و به دلیل ضعف پاوریونیت، نتوانسته‌اند برای رده‌های بالای مسابقه بجنگند. در مسابقه اخیر در بلژیک شاهد بدترین نمایش فصل فراری بودیم. تغییراتی که در قوانین فنی در خصوص پاوریونیت در فصل گذشته داده شد، باعث شده است که فراری تا حد زیادی قدرت خود را از دست بدهد. بینوتو در این باره می‌گوید:

ما در حال توسعه‌ آن برای فصل بعد هستیم. در حال حاضر پیشرفت خوبی در تست‌های داینو دارد، پس این یکی از وجه‌های برنامه ماست. برنامه اصلی معطوف به فصل‌های آتی است، نه فقط 2021 بلکه 2022 نیز قطعا در این برنامه می‌باشد. برای عملکردی خوب در فصل‌های پیش رو در تلاشیم تا ضعف‌های امروز را درک کنیم و از بهترین بودن خودمان مطمئن شویم.

بینوتو در جواب این سوال که چه کسی مقصر وضع فعلی فراری است اینگونه پاسخ داده است:

چه کسی مقصر است؟ همه تیم مسئول این وضعیت هستند، جلوتر از آن‌ها خودم. آیا من فرد درستی [برای این پست] هستم؟ من نباید به این سوال پاسخ دهم. چه مقدار طول می‌کشد [تا فراری به روند خوب برگردد]؟ اگر به دوره‌های گذشته نگاه کنیم همیشه سال‌های زیادی طول کشیده است. در فرمول یک معجزه نداریم. اشتیاق و علم لازمه این کار است. من در حال تلاش هستم تا هر چه در توان دارم را برای رسیدن به این هدف بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد