موضوعات داغ

فتل: بعید می‌دانم هواداران در مونزا فراری را ’هو‘ کنند

عکس مطلب اول

سباستین فتل، راننده آلمانی فراری، بر این باور است که هواداران فراری به هیچ وجه فراری را ’هو‘ نخواهند کرد و نبودشان در پیست نکته مثبتی به حساب نمی‌آید. فصل 2020 برای فراری خوب پیش نمی‌رود و شاهد یکی از ضعیف‌ترین فراری‌های تاریخ فرمول یک هستیم. تیم اسکودریا در هفت مسابقه تنها توانسته است 61 امتیاز کسب کند که اختلافی 203 امتیازی با مرسدس صدرنشین دارد. آن‌ها با این مقدار امتیاز در رده پنجم جدول قهرمانی سال جای گرفته‌اند.

فصل برای فراری داشت بد پیش می‌رفت اما تعداد اندک پودیومی که توسط چارلز لکلرک کسب کرده‌ بودند کمی از این درد آن‌ها کم می‌کرد، تا این‌که به مسابقه بلژیک رسیدیم. دوازده ماه پیش فراری در این پیست پیروز شده بود اما امسال حتی یک امتیاز هم نتوانست کسب کند تا اوضاع بد فراری تبدیل به فاجعه شود. این مسابقه هشدار روزی سخت‌تر در پیست خانگی فراری را به آن‌ها داد. بعید است که در مونزا، شرایط برای فراری قابل تحمل‌تر از اسپا باشد. پیستی که هر ساله با حضور طرفداران دو آتیشه فراری، همیشه شور و شوق خاصی به فرمول یک داده است. اما امسال با این وضعیت فراری به نظر می‌رسد تیفوسی‌های متعصب آنچنان نتوانند بر اعصاب خود مسلط باشند. فتل در این خصوص می‌گوید:

فکر نمی‌کنم هو شویم. طرافداران نیز احتمالا مثل کل تیم بسیار ناراحت هستند. اگر تصمیمش با من بود هواداران را به پیست می‌آوردم اما مشخصا گرفتن این تصمیم به عهده ما نیست و فعلا غیرممکن می‌باشد. با این حال مسابقات پیش رو برای ما مهم هستند. در مونزا نیز بسیار شرایط سختی خواهیم داشت. ولی هنوز کمی خوش‌بین هستم و امیدوارم تعدادی از مشکلاتی که در این آخر هفته ما را کند کردند را بیابیم و هفته بعد در جایگاه بهتری باشیم. جایگاه بهتر به معنی این نیست که ما می‌توانیم مسابقه را ببریم اما امیدوارم این آخر هفته قوی‌تر ظاهر شویم.

سال گذشته فراری در مونزا موفق شد مسابقه را برد پیشت سر بگذارد. لکلرک در این پیست جلوتر از لوئیس همیلتون مسابقه را برد و فتل نیز در جایگاه سوم به کار خود پایان داد تا هر دو راننده فراری روی پودیوم این مسابقه بروند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد