موضوعات داغ

تویوتا یاریس کراس در بازار ژاپن عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یک سال پیش از آغاز فروش یاریس کراس در اروپا، تویوتا این مدل را با قیمت ۱۷ هزار دلار در بازار داخلی ژاپن عرضه کرده است. یاریس کراس روی پلتفرم TNGA ساخته شده ‌است. در ژاپن، خریداران می‌توانند بین دو پیشرانه مختلف یکی را انتخاب کنند.

موتورهای تویوتا یاریس کراس

مدل پایه دارای یک موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر با توان ۱۱۸ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر است که در کنار یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته دوکلاچه قرار گرفته است. این مدل در نسخه‌های دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک موجود است.

نسخه دیگر از یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری با توان ۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۲۰ نیوتن متر در کنار یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که توان ۷۹ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن متر می‌کند. نسخه هیبریدی نیز در نسخه‌های دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک موجود است و مصرف سوخت آن فقط ۳.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

همچنین بخوانید: تویوتا یاریس کراس اوور معرفی شد؛ قد کشیدن عضو کوچک تویوتا

صندوق عقب تویوتا یاریس کراس گنجایش ۳۹۰ لیتر بار را دارد و یک درب عقب برقی به صورت آپشن عرضه می‌شود. امکانات استاندارد یاریس کراس شامل سیستم صوتی تصویری و ماژول ارتباطی داده‌ها، پیوند دستگاه هوشمند، اپل کارپلی، اندروید اوتو و صفحه نمایش چندمنظوره ال‌سی‌دی هستند.

تویوتا یاریس کراس

حس ایمنی تویوتا نیز به عنوان استاندارد روی این مدل عرضه می‌شود. این پکیج شامل پارک پیشرفته، کروز کنترل با رادار سرعت، دستیار ردیابی مسیر و سیستم نوربالای تطبیقی می‌شود. سایر امکانات ایمنی شامل سیستم ایمنی پیش از برخورد، کمک فرمان اضطراری، دستیار نشانه‌های جاده و کنترل شتاب در سرعت پایین هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد