موضوعات داغ

برای خرید تویوتا کمری گرند به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟ + نکات پیش از خرید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا کمری یکی از خودروهای ژاپنی محبوب در بازار ایران و جهان است که تاکنون شاهد عرضه چند نسل از آن به بازار کشورمان بوده‌ایم. شاید بتوان تاثیرگذارترین نسل این خودرو را که موجب آشنایی اکثر ایرانیان با کمری شد، تویوتا کمری نسل پنجم بدانیم که در میان اهالی بازار به کمری گرند مشهور است.

نسل پنجم تویوتا کمری در فاصله سال‌های 2001 الی 2006 به تولید رسید که با کد اتاق XV30 شناخته می‌شود. نسل پنجم تویوتا کمری در بازار جهانی به رقیبی برای نیسان آلتیما و نیسان ماکسیما تبدیل شد و علت آن نیز استفاده از پیشرانه‌های متفاوت و با رنج قدرت مختلف بود.

برای مثال خریداران می‌توانستند تویوتا کمری را با پیشرانه‌های 2.4 لیتری چهارسیلندر، سه لیتری V6‌ و 3.3 لیتری سفارش دهند که هرکدام مناسب قشر خاصی از مصرف‌کنندگان بودند.

نسخه‌های مجهز به موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر در دو تیپ GLI و XLI وارد بازار ایران شدند که با جعبه دنده‌های پنج سرعتی دستی استاندارد یا چهار سرعته اتوماتیک به صورت سفارشی به دست مشتریان رسیدند. نسخه معروف این نسل تویوتا کمری گرند است که به پیشرانه سه لیتری شش سیلندر و گیربکس اتوماتیک به صورت استاندارد مجهز بود و رقیبی جدی و تازه نفس برای نیسان ماکسیما به شمار می‌رفت.

برای خرید تویوتا کمری گرند به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟

در حال حاضر تویوتا کمری گرند به رقیبی برای خودروهای چینی در بازار خودروهای دست دوم تبدیل شده است. برای خرید تویوتا کمری نسل پنجم به حداقل بودجه‌ای در محدوده 300 میلیون تومان نیاز خواهید داشت. در این بازه نخستین گزینه‌ها برای خرید به چشم می‌خورند که البته تصادفات زیادی را تجربه کرده‌اند.

تویوتا کمری

بنابراین پیشنهاد می‌شود با افزایش سطح بودجه خود به 400 میلیون تومان، نسبت به خرید تویوتا کمری در گزینه‌های سالم‌تر اقدام کنید. با افزایش بودجه به نیم میلیارد تومان، گزینه‌های موجود از تویوتا کمری نسل پنجم بیشتر نیز خواهند شد.

اتو کلینیک پورسعید خلیلی

در صورت خرید چنین خودرویی و یا هر خودروی دیگر بازار، می توانید برای انجام دیتیلینگ همچون سرامیک بدنه، احیای رنگ، صفر شویی و یا حتی فیس لیفت خودرو، به مرکز اتوکلینیک پورسعید خلیلی به آدرس نیایش غرب، کندروی ستاری، جنب پمپ بنزین ایرانپارس (کد ۱۷۸) شماره تلفن 02144865807 مراجعه کنید. اطلاعات تکمیلی در وبسایت اتوکلینیک پورسعید خلیلی قابل دسترس است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد