موضوعات داغ

نود و پنجمین پول پوزیشن لوئیس همیلتون در جدیدترین پیست میزبان فرمول یک

عکس مطلب اول

لوئیس همیلتون موفق شد تا اولین عنوان پول پوزیشن پیست موجلو را از آن خود کند. این پول پوزیشن، نود و پنجمین رده اول تعیین خط دوران حرفه‌ای در فرمول یک نیز بود. والتری بوتاس و مکس ورشتپن نیز دوم و سوم شدند.

بوتاس در تمرین‌ها و حتی مراحل ابتدایی تعیین خط سریع‌تر از همیلتون و به نظر می‌رسید و در هر جلسه تمرینی در صدر جدول قرار گرفته بود، اما باز هم در زمانی که باید سریع‌تر از همیلتون می‌بود این کار را انجام نداد. البته در دور آخری که در Q3 داشت می‌زد، به دلیل اسپین شدن استبان اوکون، مجبور به عقب نشینی شد تا سکتور یک بنفشی که زده بود آتش حسرتش را شعله‌ورتر کند. گفتنی است که اختلاف بوتاس با سریع‌ترین دور همیلتون فقط و فقط 0.0059 ثانیه بود.

ورشتپن هم به طبق عادت امسال به رده سوم رسید و خبر خوب برای ردبول این بود که الکس آلبون توانست دیگر خودروی ردبول را به رده چهارم برساند. خبر خوب دیگر برای گاراژ فراری بود که فکر نمی‌کردند در هزارمین حضور خود در فرمول یک، بتوانند نتیجه خوبی در تعیین خط کسب کنند. چارلز لکلرک این مهم را برای فراری انجام داد و موفق شد رده پنجم را از آن خود کند. اگرچه هم‌تیمی او وضع چندان خوبی نداشت و فتل پشت سر کیمی رایکونن در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. پیر گسلی، برنده مسابقه قبلی نیز یکی دیگر از حذف شده‌های Q1 بود که کسی انتظارش را نداشت.

نتایج کامل تعیین خط فرمول یک توسکانا 2020

بخش اول نتایج

بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد