موضوعات داغ

جریمه رانندگی جدید در امارات،‌ رانندگی با سرعت کم!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

رانندگی با سرعت بالا قطعا خلاف قوانین بوده و جریمه در پی خواهد داشت، اما کمی عجیب به نظر می رسد که به خاطر رانندگی با سرعت پایین جریمه شوید. با این حال جالب است بدانید که در سال 2019 میلادی حدود 262 راننده اماراتی به خاطر سرعت بسیار کم خود جریمه بسیار زیادی شده اند!.

البته رانندگی با سرعت کم در بیشتر کشورها از جمله ایران برای رانندگی در بزرگراه و آزادراه ممنوع است و سرعت وسایل نقلیه نباید آنقدری کم باشد که جریان ترافیک و استفاده وسایل نقلیه دیگر خللی وارد کند، اما این موضوع به نظر می رسد که در کشور امارات متحده عربی با جدیت بیشتری دنبال شده و در طول یکسال گذشته، نزدیک به 262 راننده اماراتی به خاطر سرعت کم خود جریمه شده اند.

وزارت کشور امارات متحده عربی در بیانیه ای از تمامی رانندگان خواسته است تا با سرعت کمتر از حد تعیین شده رانندگی نکنند و در صورت کاهش سرعت، از لاین های سمت راست جاده که در واقع از جاده اصلی خارج هستند، استفاده کنند، زیرا شماری از رانندگان وسایل نقلیه با این موضوع مشکل داشته و مشکلات زیادی را در جاده ها برای آنان ایجاد می کنند و از پلیس می خواهند تا با شدت بیشتری با متخلفات برخورد شود.

طبق اطلاعات بدست آمده، سال گذشته هر راننده متخلف چیزی حدود 200 تا 400 درهم جریمه شده اند و این یعنی حداقل 1 میلیون و 432 هزار تومان الی 2 میلیون و 864 هزار تومانی اگر با نرخ روز درهم ارزش آن را محاسبه کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد