موضوعات داغ

معرفی گرن توریسمو ۷ برای کنسول پلی ‌استیشن ۵، بازی جدید برای کنسول جدید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در ماه ژوئن گذشته شاهد اولین نگاه به گرن توریسمو ۷ در رویداد آینده گیمینگ سونی بودیم که کنسول پلی ‌استیشن ۵ نیز در آن به نمایش گذاشته شد.

فقط چند دقیقه از گیمپلی بازی نشان داده شد، اما همانطور که انتظار می‌رفت، این شبیه‌ساز هنوز هم یک کپی جذاب و پیچیده از خودروهای واقعی و انواع مسابقاتی است که در آن شرکت می‌کنند.

همانند دیگر عناوین، منوی بخش کمپین گرن توریسمو ۷ نیز به شکل یک نقشه سه‌بعدی روی صفحه به نمایش درمی‌آید. حالت عکاسی اسکیپس برگشته، و همچنین در این نسخه شاهد بازگشت قطعات تیونینگ، خودروهای کارکرده، ماموریت‌ها و رویدادهای خاص خواهیم بود. سونی همچنین پیست ترایال کوهستانی را به نمایش گذاشت، پیستی که از زمان اولین گرن توریسمو در سال ۱۹۹۷ تاکنون وجود داشته ‌است.

گرن توریسمو

گیم‌پلی نشان داده شده کاملا مشابه گرن توریسمو اسپورت کنونی است که نمایشگر سربالای آن شامل سرعت‌سنج و مسافت‌سنج تا داده‌های زنده درباره ترمز و شتاب است. قسمت بالایی منوی کمپین هم شبیه گرن توریسمو اسپورت است. مسافت طی شده در روز، کل اعتبارات، تجربه‌ها و زمان به وضوح در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند. همچنین شاهد جزئیات مختصری درباره خودروی انتخاب شده بازیکن هستیم.

قسمت‌های اضافه شده به بخش کمپین شامل جی‌تی کافه، جی‌تی اتو و جی‌تی ورلد هستند. امیدواریم در این نسخه هم بتوان با تعویض روغن، توان خودرو را افزایش داد.

مدل‌های کلاسیک جگوار ای-تایپ، پورشه ۹۱۷، کوروت GT3 و هوندا NSX همگی بازگشته و زیبا هستند.

پلی استیشن جدید، سخت افزار جدید، بازی جدید

پلی ‌استیشن ۵ از سخت‌افزار سریع‌تر و پیشرفته‌تری نسبت به کنسول قبلی استفاده می‌کند. این نسخه از رزولوشن ویدیویی 4K پشتیبانی خواهد کرد، و سرعت پردازش آن نسبت به کنسول‌های قبلی خیلی بیشتر است. فروش پلی ‌استیشن ۵ از ۲۲ آبان در ایالات‌متحده، کانادا، ژاپن، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند و کره‌جنوبی با قیمت ۵۰۰ دلار برای نسخه دارای دیسک‌درایو و ۴۰۰ دلار برای نسخه دیجیتالی آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد