موضوعات داغ

عملکرد چری تیگو 5 در تست ایمنی چگونه است؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

چری تیگو 5 در بازار کشور تحت برند چری توسط مدیران خودرو عرضه شده و طی چند سال فعالیت خود در بازار کشور موفق به فروش بسیار خوبی شده است که بخش زیادی از این موفقیت را می توانیم مدیون برند معتبر چری در بازارهای بین المللی و همچنین سابقه بسیار خوب مدیران خودرو در بازار داخلی بدانیم، اما آیا این خودروی پرمخاطب بازار ایران می تواند عملکرد مناسبی در حفظ ایمنی سرنشینان خودرو داشته باشد؟

پیرو این موضوع فیلمی از تست تصادف چری تیگو 5 در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است که می توانید عملکرد این خودروی شاسی بلند را در تست تصادف ببینید، اما قبل از دیدن تست تصادف بد نیست مروری بر ویژگی های این خودرو در بازار ایران داشته باشیم.

خودروی شاسی بلند چری تیگو 5 در بازار کشور با موتور 2 لیتری چهار سیلندر عرضه می شود که با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود می تواند خروجی قدرت 139 اسب بخاری در محدوده 5750 دور بر دقیقه داشته باشد.

این پیشرانه مجهز به یک جعبه دنده اتوماتیک CVT به همراه 7 دنده در حالت دستی شده است که با دریافت و انتقال این نیرو به چرخ های جلو می توان به حداقل شتاب صفر تا صد حدودا 13 ثانیه و یا حداکثر سرعت 165 کیلومتر برساعت دست پیدا کرد.

این خودرو به طور کلی با طول 4506 میلی متر، عرض 1841 میلی متر، ارتفاع 1740 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2610 میلی متری ساخته شده است که از این ابعاد و اندازه در کنار تمامی تجهیزات بکار رفته در اتومبیل، حداقل وزن 1537 کیلوگرمی بدست آمده است. مصرف سوخت این ماشین هم برای استفاده های ترکیبی 100 کیلومتری در شهر و بزرگراه، کمتر از 9 لیتر گزارش شده است.

از امکانات مهم این اتومبیل هم می توان به ترمزهای دیسکی در جلو و عقب، سیستم های مختلف و متنوع ایمنی و کمک راننده همچون ABS، EBD، ESP، ASR، DTC، HHC و EBA، مجموع 4 کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی، روکش چرمی فرمان، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل، سانروف، سنسور پارک، آینه داخلی الکتروکرومیک، دوربین دید عقب، روکش های چرمی صندلی ها و همچنین چراغ های مخصوص روز اشاره کرد.

در ادامه نگاهی به عملکرد چری تیگو 5 در تست ایمنی موسسه C-NCAP خواهیم داشت که جزییات آن در فیلم زیر آمده است.

خرید چری تیگو 5

برای خرید این خودرو می‌توانید به شماره 09915010148 از طریق واتسپ پیام دهید، و نمایندگی رضایی روشن تهران با شما جهت مشاوره تماس خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید از طریق همین شماره با کارشناسان فروش این نمایندگی نیز تماس بگیرید. در صورت خرید از این نمایندگی در تهران، یک سال کارواش رایگان به خریدار هدیه داده می شود.

همچنین می توانید در وبسایت رضایی روشن تمامی اطلاعات محصولات مدیران خودرو را مشاهده و از آخرین شرایط فروش آگاه شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد