موضوعات داغ

عدم رضایت فتل از مقایسه با شوماخر

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل سعی کرده است تا از مقایسه با مایکل شوماخر فاصله بگیرد، زیرا او در حال آماده شدن برای رقابت در فصل جدید خارج از فراری است.

زمانی وجود داشت که وقتی از سباستین فتل با نام بچه شوماخر نام برده می‌شد او به سرعت در حال رشد بود و به رده‌های بالایی فرمول یک نزدیک می‌شد.

اما از سال 2013 تا کنون تعداد قهرمانی جهان سباستین فتل بر روی عدد 4 باقی مانده است و لوئیس همیلتون در آستانه کسب هفتمین قهرمانی و برابری با رکورد 7 ساله و بلند مدت شوماخر است، و از او پیشی گرفته است.

شوماخر در پایان فصل 2006 فراری را ترک کرد اما با مرسدس از 2010 تا 2012 برای آخرین بار به فرمول یک بازگشت.

سباستین فتل در سال آینده به تیمی که مجهز به واحد قدرت مرسدس است و در قالب آستون مارتین در مسابقات شرکت خواهد کرد حضور خواهد داشت و فراری را ترک خواهد کرد. او مسیری مشابه به مایکل شوماخر را طی می‌کند که باعث مقایسه دوباره او با مایکل شده است.

اما فتل فکر نمی‌کند واقعا جایی برای مقایسه وجود داشته باشد.

او به اسپرت بیلد گفت:

فکر نمی‌کنم این مقایسه کمکی کند.

مقایسه وضعیت فعلی من با آن زمان مایکل درست نیست. اول اینکه شرایط آن زمان متفاوت بود و دوم این یک تیم متفاوت و با نیازهایی متفاوت است.

اما مهمتر از همه، زمانیکه مایکل به مرسدس آمد سن دیگری داشت و قبل از حضور در مرسدس، سه سال استراحت کرده بود. من در میانه همه چیز هستم و فقط تیمم را تغییر داده‌ام.

همچنین او توضیح داد که چه چیزی برای او در آستون مارتین جذاب بوده است و همچنین روشن کردکه برای آماده سازی سال 2021 برای تیم آینده‌اش چقدر محدودیت دارد. او اضافه کرد:

شفافیت و صراحت برای من بسیار مهم بود.

برای من کاملا به وضوح توضیح داده شد که چه چیزی امکان پذیر است و چه چیز غیر ممکن.

آنها جاه طلبی و هدف می‌خواهند. اهدافی که لاورنس استرول دارد مطابق اهداف من است. این ما را بهم متصل می‌کند.

او آینده روشنی از آنچه می‌خواهد بدست آورد دارد و من بسیار تحت تاثیر آن قرار گرفتم. اما واضح است که بسرعت جهش بزرگی اتفاق نخواهد افتاد.

من هنوز در گیر ریسینگ پوینت نیستم و یا در جلسات برنامه ریزی برای ماشین جدید شرکت نمی‌کنم، حتی مجاز به این کار هم نیستم. من هنوز در استخدام فراری هستم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد