موضوعات داغ

تمرین اول فرمول یک روسیه 2020؛ بوتاس در صدر، ساینز و لطیفی در دیواره پیست

عکس مطلب اول

تمرین اول گرندپری فرمول یک روسیه 2020 با برتری والتری بوتاس از مرسدس به پایان رسید. دنیل ریکاردو و مکس ورشتپن نیز در جایگاه‌های دوم و سوم جای گرفتند. مهم‌ترین اتفاقات این تمرین اما تصادف کارلوس ساینز از مک‌لارن و نیکولاس لطیفی از ویلیامز و برخورد با دیواره پیست بود. در برخورد ساینز بال عقب خودروی مک‌لارن آسیب جدی دید و مجبور به تعویض این قطعه شدند. تقریبا به صورت مشابهی لطیفی نیز با دیواره پیست برخورد کرد اما در این برخورد به جز بال عقب، قسمت‌هایی از سمت چپ خودروی ویلیامز نیز دچار آسیب شد. این برخورد دوم باعث به اهتزاز درآمدن پرچم قرمز در پیست شد تا برای دقایقی تمرین اول متوقف شود.

لوئیس همیلتون، مدافع عنوان قهرمانی و هم‌تیمی بوتاس در مرسدس، روز خوبی را سپری نکرد و در تلاش برای دور زدن روی تایر هارد، آن‌ها را شدت قفل کرد تا ادامه کار بر روی این تایرها میسر نباشد و مجبور شد تا مقداری از برنامه تمرین اول خود را به تمرین دوم منتقل کند. به همین دلیل وی تلاشی برای ثبت زمان سریع‌تری انجام نداد و این تمرین را در رده نوزدهم به پایان برد.

نکته مثبت این تمرین برای رنو عملکرد امیدبخش دو راننده آن‌ها بود که سریع‌تر از مک‌لارن‌ها بودند و ریکاردو حتی از ردبول نیز سریع‌تر دور زد. ریکاردو با چنین دوری این تمرین را در جای دوم به پایان رساند تا روند رو به رشد رنو همچنان ادامه داشته باشد. هر دو خودروی ریسینگ پوینت نیز در بین پنج خودروی برتر این تمرین جای گرفتند تا از همین تمرین اول نوید جنگی تمام عیار در این مسابقه برای رده‌های پشت سر مرسدس را بدهند.

نتایج کامل تمرین اول گرندپری فرمول یک روسیه 2020

بخش اول نتایج

بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد