موضوعات داغ

هیوندای کابین مفهومی آیونیک را با همکاری ال جی رونمایی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در حوزه خودرو، جای تعجب نیست که فضای داخلی یک خودرو بسیار مهم‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنیم. حالا به نظر می‌رسد برند تازه آیونیک هیوندای قرار است تعریف ما از کابین خودرو را از نو تعریف کند - افزایش محبوبیت خودروهای الکتریکی، باعث پیشرفت زیادی در زمینه طراحی امکانات جذاب‌تر برای خودروها شده است. به این ترتیب، شرکت خودروسازی کره‌ای با شرکت ال‌ جی الکترونیکس همکاری کرده‌ تا یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد کند.

این غول‌های صنعت کره برای اینکه به مشتریان نشان دهند آینده قرار است چگونه باشد، یک طرح مفهومی جذاب ساخته‌اند. این زیربرند هیوندای، با استفاده از فضای اضافی و افزایش گنجایش تامین برق، قصد دارد لوازم خانگی الکترونیکی را با مدل‌های آینده آیونیک ادغام کند. شما قادر نخواهید بود لباس‌های خود را هرجا بخواهید با ماشین لباسشویی بشوئید، اما احتمالات درباره این طرح مفهومی محدودیتی ندارند.

وون‌هانگ چو، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی شرکت هیوندای موتور گفته است:

کابین مفهومی آیونیک یک رویکرد بی‌سابقه و منحصر به فرد برای بهبود تجربه مشتریان است، چون می‌توان آن را برای نیازها و سبک زندگی‌های مختلف سفارشی‌سازی کرد.

ایونیک

یکی از امکانات اصلی فضای داخلی یک نمایشگر ۷۷ اینچی OLED انعطاف‌پذیر است که به اندازه کافی بزرگ باشد تا دو نفر به طور همزمان بتوانند از محتوای مخصوص خودشان لذت ببرند - برای جلوگیری از هرگونه دعوا بر سر کاهش و افزایش صدا، داخل زیرسری هر سرنشین یک بلندگو وجود دارد که در هر طرف از خودرو یک منطقه صوتی مجزا ایجاد می‌کند.

خودرو یا لوازم خانگی؟ مساله این است!

با توجه به عکس ضمیمه شده، به نظر می‌رسد کابین قرار است مرز بین صنایع خودرو و لوازم خانگی را از بین ببرد - ویژگی‌هایی مثل کفپوش چوبی و امکانات خانه هوشمند را می‌توان در سراسر کابین مشاهده کرد. مدل‌های جدید همچنین یک روبات تمیزکننده کف و چراغ‌هایUV LED بالاسری دارند تا اطمینان حاصل کنند کابین همیشه تمیز و ضدعفونی شده است.

شرکت هیوندای می‌گوید که امکانات جذاب کابین برای اولین بار در مدل آیونیک ۵ استفاده خواهند شد که ابتدای سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده، اما زیربرند هیوندای مدام در حال انجام نوآوری‌های مختلف است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد