موضوعات داغ

ستودن شوماخر بعنوان کمال و همیلتون بعنوان خلاقیت

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر پیرلی مقایسه خود را از مایکل شوماخر و لوئیس همیلتون، دارندگان بیشترین قهرمانی فرمول یک جهان را بیان کرد.

به احتمال خیلی زیاد، لوئیس همیلتون در این فصل با رکورد 91 پیروزی در مسابقه مایکل شوماخر برابری خواهد کرد و از آن نیز عبور می‌کند، همچنین او هفتمین قهرمانی را نیز کسب خواهد کرد و بدنبال هشتمین قهرمانی جهان در فصل آینده خواهد بود.

مارکو ترونچتی پروورا مدیر پیرلی که از 1992 بر این صندلی تکیه دارد، 72 سال دارد و متولد میلان است طی یک مصاحبه با برنامه رادیویی لا پولتیکانل پالون در ایتالیا در خصوص تفاوت کیفیت بین شوماخر و همیلتون در فرمول یک به روشنی صحبت کرد. پروورا گفت:

نمی‌توانم بگویم کدامیک قوی‌تر هستند. ما در مورد دو شخصیت کاملا متفاوت صحبت می‌کنیم. برای من شوماخر کمال است که با قدرت بالایی در تمرکز همراه است. در خصوص لوئیس من خلاقیتی را می‌بینم که او را از شوماخر متمایز می‌کند.

مارکو ترونچتی پروورا
همچنین پروورا در ارتباط با نظر خود نسبت به ضعف فراری در این فصل و کسب جایگاه ششم سازندگان در جدول کل مسابقات، چندین تصویر ارائه داد. او گفت:

فرمول یک بدون فراری قوی، قدرت جادویی ندارد اما من مطمئن هستم که فراری باز خواهد گشت.

فاینیشیال تایمز سال گذشته گزارشی در خصوص وی ارائه کرد که در 2021 نقش کمتری در پیرلی ایفا خواهد کرد. او طرفدار چارلز لکلرک در فراری است، کسی که چند نقطه امیدبخش در مبارزات اسف بار این فصل انها ایجاد کرده است.

به نظر می‌رسد امسال لکلرک در برخی از مواقع فراتر از توانایی‌های فراری است و توانسته دو سکو نیز بدست آورد، در حالیکه هم تیمی با تجربه‌ترش، سباستین فتل قهرمان چهار دوره فرمول یک جهان توفیقی کسب نکرده است.

پروورا در سال 1986 به پیرلی پیوست و با دختر بنیانگذار شرکت ازدواج کرد، در خصوص لکلرک گفت:

چارلز لکلرک راننده مناسب فراری است. خوب است که انها به او اعتماد کنند زیرا لکلرک شجاعت را با استقامت و یک روش تمیز رانندگی ادغام می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد