موضوعات داغ

شرایط فروش ون وانا از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد + جدول و قیمت جدید

عکس مطلب اول

شرایط فروش ون وانا از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد. خریداران و متقاضیان محترم اکنون می‌توانند با بهره‌مندی از این شرایط ون وانا را به صورت نقد و اقساط و با موعد تحویل دی و بهمن ماه سال جاری خریداری نمایند. همانند شرایط فروش کشنده فوتون و پیکاپ فوتون تونلند، در شرایط فروش ون وانا نیز شاهد اعمال افزایش قیمت از سوی ایران خودرو دیزل بوده‌ایم.

در شرایط فروش ون وانا ویژه مهرماه، قیمت این خودرو از سوی ایران خودرو دیزل 892 میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به قیمت اعلام شده در شهریورماه امسال، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. قیمت ون وانا در شهریورماه امسال 682 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده بود.

در جدول زیر می‌توانید شرایط فروش ون وانا به صورت نقد و اقساط را مشاهده نمایید. خریداران می‌توانند از بین یک روش خرید نقدی یا چهار روش خرید اقساطی، یکی را انتخاب کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی‌های ایران خودرو دیزل در سراسر کشور مراجعه کنید.

شرایط فروش ون وانا

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/22
اشغال ترین طراحی های خودرو رو داریم . یه نگاه به طراحی ون فرانسوی به نام ون ترافیک یا ون اکسپرس متعلق به شرکت میتسوبیشی بندازید متوجه عقب ماندگی در طراحی خودرو در ایران میشید .