موضوعات داغ

حضور مرسدس بنز 7.7 میلیارد تومانی مدل 2018 در مزایده امروز ایران خودرو!

عکس مطلب اول

همانطورکه می دانید هر چند وقت مزایده هایی در خودروسازی های داخلی از جمله ایران خودرو صورت می گیرد و خودروهایی که در روند تولید به مشکلاتی برخورده اند و امکان فروش آنها به صورت صفر کیلومتر و سالم وجود ندارد، در معرض دید عموم قرار گرفته و با توجه به مشکلات هر خودرو (مثلاً وجود خط و خطوط روی بدنه یا مشکل فنی)، هر خودرو با قیمتی کمتر به صورت یک مزایده عمومی فروخته می شود.

اما امروز و در مزایده عمومی شماره 9907 که توسط ایران خودرو برگزار شد، حضور یک مرسدس بنز E200 جدید مدل 2018 بسیار عجیب بود. این خودرو که احتمالاً توسط شرکت ستاره ایران وارد شده، به دلیل مشکلاتی که دقیقاً اعلام نشده در این مزایده شرکت کرده است. نکته جالب قیمت پایه این خودرو در این مزایده است که 7.7 میلیارد اعلام شده، قیمتی که نزدیک به قیمت نسخه های صفر کیلومتر سالم این خودرو در بازار است و باید دید آیا کسی واقعاً ریسک پذیرفتن پرداخت چنین مبلغی برای خرید یک E200 آن هم بدون دانستن مشکلات دقیق را می کند یا خیر.

مرسدس بنز E200 در مزایده ایران خودرو

خرید چنین خودرویی آن هم با مبلغ بسیار بالای ذکر شده، مستلزم انجام تست های دقیق روی بدنه و موتور خودرو است و شاید حضور آن در چنین مکانی برای هر خریداری بدون انجام تست های فنی و دقیق، کار پرریسکی باشد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/14
این صفرش قیمتش چنده تو بازار؟؟!:|
1399/7/14
احتمالا میخواستن وانتش کنن، یا شاسی و موتور پیکان رو به خوردش بدن، ولی موفق نشدن!
1399/7/14
مثل مزایده سازمان حصوصی سازیه؛ اول دوبار با قیمت کهکشانی برگزار میکنن، بعد میگن مشتری نداره و یکی از خودشون با قیمت خیلی پایین برنده میشه!!
1399/7/14
سوال اینجاست این ماشین به چه دردتوش میخوره