موضوعات داغ

حمله آقازاده مسابقات کارتینگ به رقیب خود در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی FIA

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

باور کردن تصویر تیتر مقاله کار واقعاً راحتی نیست، در جریان مسابقات جهانی کارتینگ که زیر نظر FIA برگزار می شود، لوکا کوربری زمانیکه خودرو ش به بیرون از پیست رفته بود به جای رفتن به سمت گاراژ تیم خود در کنار پیست مسابقه ایستاد و سپر خودرو خود رت به سمت رقیب خود در داخل پیست پرتاب کرد.

حرکت لوکا واقعاً می توانست منجر به یک تصادف مهیب شده و جان دیگر رانندگان را به خطر بیندازد. این اتفاق در جریان مسابقه ایتالیا رخ داد، هنگامیکه لوکا از پیست خارج شد و با گارد کنار پیست برخورد کرد سپر خودرو کارت خود را کنده و در کنار پیست منتظر رسیدن رانندگان ماند و با رسیدن رانندگان به یک باره سپر را به داخل پیست مسابقه پرتاب کرد.

کندن سپر توسط لوکا
البته که این جوان دیوانه هدف مشخصی از این کار داشت و منتظر رقیب خود، پائولو ایپولیتو ، که برای CRG مسابقه می داد بود. با این وجود سپر پرتاب شه به پیست به پائولو برخورد نکرده و در عوض به راننده پشت سر او برخورد کرد. لوکا معتقد است علت بیرون رفتن او از پیست و بازماندن از ادامه مسابقه ایپولیتو بوده است.

رفتار زننده لوکا به همین مورد هم ختم نشد و پس از انجام این حرکت دیوانه وار به جای بازگشتن به گاراژ تیم خود شروع به قدم زدن در اطراف پیست کرد که باعث تعجب همه شده بود. اما کسی نمیدانست که این تازه آغاز ماجراجویی های این راننده است.

پس از مسابقه کوربری جوان به همراه پدرش که از اتفاق مالک این پیست نیز هست به سمت پارکینگ خودرو ها رفته و با مشت و لگد به جان پائولو بخت برگشته افتادند. وخامت ماجرا به حدی بود که اگر دیگر رانندگان پائولو را نجات نداده بودن معلوم نبود چه اتفاقی خواهد افتاد.

بالاخره این نزاع بدون آسیب جدی رانندگان به پایان رسید اما این چیزی از عمق فاجعه کم نمیکند. از قرار معلوم پسر کوربری فکر کرده است چون پیست متعلق به پدرش است هرکاری دوست داشته باشد میتواند انجام دهد و همین مورد باعث شده تا تمام رسانه ها خواستار ممنوعیت مادام العمر این آقا زاده باشند تا درس عبرتی شود برای پول دار هایی که وارد رقابت های اتوموبیل رانی میشوند و خود را بالاتر از همه می دانند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد