موضوعات داغ

خاطرات جذاب ریچارد هموند که هیچوقت در مستندهایش پخش نشد + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر طرفدار دنیای خودرو و مستندهای آن باشید، قطعا با دو مستند معروف تخت گاز و گرند تور آشنایی کافی دارید و وزنه های اصلی آن یعنی مجری های برنامه که باعث شهرت و محبوبیت بالای آنان در جهان شده اند را به خوبی می شناسید.

کوچ مخاطبان از تخت گاز به گرند تور

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، وزنه های اصلی این دو برنامه بودند که با خروج آنان از برنامه تخت گاز و پیوستن به برنامه گرند تور، شاهد کوچ مخاطبان از تخت گاز به گرند تور بودیم و تقریبا بعد از رفتن این 3 مجری، تخت گاز دیگر روی خوشی به خود ندید و طی سال های اخیر چندین مجری اخراج و استخدام شده تا شاید به نتیجه مطلوبی برسد، غافل از اینکه محبوبیت این برنامه نه به خاطر برند، بلکه به خاطر مجری های آن بوده است که در عوض باعث شهرت یک روزه گرند تور در سطح جهانی شد.

اتفاقات منحصر به فرد ریچارد هموند

حال از بین این 3 مجری نام آشنا، ریچارد هموند را می توان نام برد که قطعا یکی از محبوب ترین چهره های دنیای خودرو بوده و هرکسی به دنیای خودرو علاقه داشته باشد، بلااستثنا با این مجری هم به خوبی آشناست. در طول سال های اخیر که با برنامه های تخت گاز و گرندتور وقت گذراندیم، اتفاقات و ماجراجویی های جذابی را شاهد بودیم، اما گاهی اوقات این ماجراجویی ها و اتفاقاتی که در طول مسیر برای این 3 مجری افتاده است، هیچگاه به تصویر کشیده نشد تا از آنان لذت ببریم.

حال امروز در خودروبانک و فیلمی که با زیرنویس فارسی در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، پای صحبت های ریچارد هموند و خاطراتی از ماجراجویی های آن در کشورهای مختلف خواهیم نشست که تاحالا در مستندهای خودرویی به تصویر کشیده نشده و ریچارد هموند صحبت کوتاهی در رابطه با آنان خواهد داشت که در صورت قرار گرفتن در نسخه نهایی، می توانست لحظه های خاطره انگیزی را برای مخاطبان رقم بزند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد