موضوعات داغ

رکورد بزرگ ترین گردهمایی خودرویی دنیا توسط سوبارو شکسته شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در مراسم سابیفست ۲۰۲۰ که هفته گذشته برگزار شد و یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های سالیانه عاشقان سوبارو در ایالات‌متحده است، این خودروساز رکورد جدیدی را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

در این مراسم، شاهد بزرگ‌ترین رژه خودروهای سوبارو، با حضور ۱۷۵۱ خودرو به رانندگی صاحبان خودشان بودیم، که رکورد سال ۲۰۱۵ که در آن ۵۴۹ راننده با خودروهایشان حضور داشتند را شکست.

به جای فروش بلیط، امسال این خودروساز از حاضران درخواست کرد تا به سازمان خیریه تغذیه آمریکا کمک مالی اهدا کنند، و سود حاصل از این کار به دو بانک غذایی محلی، یکی بانک غذایی منطقه‌ای لس‌آنجلس و دیگری برداشت دوم اورنج کانتی اهدا شد. این کمک‌ها صرف تهیه ۲۴۲ هزار وعده غذایی می‌شود و سوبارو آمریکا این تعداد را به ۵۰۰ هزار وعده غذایی افزایش خواهد داد.

آلن بثکه، معاون ارشد سوبارو در این باره گفت:

در این دوران سخت، همه ما به دنبال ثبات در زندگی روزمره خود هستیم. امیدواریم که از طریق این کمک مالی به خیریه تغذیه آمریکا، بتوانیم آرامش و ثبات غذایی را برای افرادی که در آمریکا از گرسنگی رنج می‌برند، فراهم کنیم. همه ما باید ایمن بمانیم، اما همچنین باید تا جایی که می‌توانیم به دیگران کمک کنیم.

گردهمایی سوبارو

این کمک‌ها بخشی از مشارکت میان سوبارو و خیریه تغذیه آمریکا هستند، که برای افرادی که تحت تاثیر این بیماری جدید قرار گرفته‌اند ۵۰ میلیون وعده غذایی فراهم خواهد کرد.

در مراسم سابیفست سال جاری، سوبارو از نسل دوم سوبارو BRZ رونمایی کرد. این خودرو اسپرت، پاییز امسال با سبک طراحی تکامل یافته، فضای داخلی مدرن و احتمالا یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ مشابه اسنت و سوبارو لگاسی با توان ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۶ نیوتن متر عرضه خواهد شد.

قدرت موتور توسط یک گیربکس دستی استاندارد یا یک گیربکس اتوماتیک آپشنال به چرخ‌های عقب منتقل خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه STi این مدل توان آن را تا ۳۰۰ اسب بخار افزایش دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد