موضوعات داغ

تعیین خط فرمول یک آلمان در پیست نوربرگرینگ، درخشش مرسدس در خانه

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از لغو تمرینات روز جمعه مسابقه فرمول یک آلمان در پیست نوربرگرینگ تمرین سه و تعیین خط این گرندپری در روز جمعه برگزار شد.

نبود تمرینات یک و دو باعث شده بود تا مهندسان هیچ نوع اطلاعاتی از عملکرد واقعی خودرو در پیست به دست بیاورند و مجبور بودند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در همان تک تمرین امروز به دست بیاورند.

فراری قول به روزرسانی های زیادی را در این تعیین داده بود. به روزرسانی هایی که بر روی خودرو لکلرک نمود بیشتری داشتند نه بر روی خودرو سباستین. راننده آلمانی تیم فراری در بخش دوم تعیین خط با کسب رده ۱۱ام از ادامه رقابت باز ماند. اما چارلز جوان توانست در انتها به رده ۴ام در میان دو خودرو ردبول برسد.

در تیم ریسینگ پوینت نیز یک تغییر اجباری در راننده داشتیم و نیکو هالکنبرگ به جای لنس استرول به میدان آمد، استرولی که بر اساس شنیده ها دچار بیماری شده است اما حرفی از کرونا زده نشده است. همین مورد باعث شد تا تیم ریسینگ پوینت در همان بخش اول تعیین خط یک خودرو خود را از دست بدهد و نیکو با کسب رده آخر به کار خود پایان دهد. در طول این فصل رقابت های فرمول یک برای اولین بار است که خودرویی به غیر از ویلیامز در رده انتهایی قرار می گیرد. سرجیو پرز نیز توانست در انتها به رده ۹ام دست یابد.

تیم مرسدس نیز توانست در رقابتی نزدیکتر از همیشه با تیم ردبول به جایگاه اول و دوم دست یابد، منتهی اینبار این والتری بوتاس بود که در صدر قرار گرفت و لوئیس همیلتون را به جایگاه دوم فرستاد.

رانندگان ردبول نیز در نهایت با رتبه های سوم و پنجم به کار خود پایان دادند.

در پایان توجه شما را به جدول رده بندی تعیین خط مسابقه فرمول یک آلمان، گرندپری ایفل جلب میکنم.

ده نفر برتر تعیین خط آلمان ۲۰۲۰
ده نفر پایانی خط آلمان ۲۰۲۰

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد