موضوعات داغ

تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۱ با نسخه‌های جدید و قیمت بیشتر عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۱ با قیمت بیشتر و افزایش امکانات وارد بازار می‌شود. مدل XLE پرمیوم برای راو ۴ هیبریدی عرضه می‌شود، و یک اسکید پلیت به نسخه TRD آفرود اضافه شده است.

قیمت مدل‌های بنزینی ۱۰۰ دلار بیشتر شده و قیمت مدل دیفرانسیل جلو LE از ۲۷۲۵۵ دلار آغاز می‌شود. نسخه‌های استاندارد LE، XLE پرمیوم و مدل‌های محدود دارای موتور ۲.۵ لیتری چهارسیلندر خطی و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هستند. سیستم تمام چرخ محرک یک آپشن ۱۴۰۰ دلاری است.

قیمت و تجهیزات بیشتر برای تویوتا راو 4 هیبریدی

تویوتا راو ۴ هیبریدی ۲۰۲۱، که به صورت استاندارد از سیستم تمام چرخ محرک بهره می‌برد، ۱۵۰ دلار گران شده و قیمتش از ۲۹۶۷۵ دلار شروع می‌شود. مدل XLE پرمیوم هیبریدی حالا با قیمت ۳۳۶۷۵ دلار عرضه می‌شود و دارای تجهیزاتی مثل چرخ‌های ۱۸ اینچی، سانروف، چراغ‌های جلوی LED و لوازم داخلی چرمی است. پیشرانه هیبریدی برای مدل‌های LE، XLE، XSE و نسخه‌های محدود موجود است. راو ۴ پرایم پلاگین هیبریدی نیز به خط تولید سال ۲۰۲۱ اضافه شده و قیمتش از ۳۹۲۷۵ دلار شروع می‌شود.

قیمت تویوتا راو ۴ TRD آفرود از ۳۶۹۵۵ دلار شروع می‌شود، که ۵۰۰ دلار افزایش داشته، و حالا از یک اسکید پلیت در جلو بهره می‌برد. این مدل همچنین به سیستم رانندگی تمام چرخ محرک و بقیه امکانات آفرود مثل چرخ‌های متفاوت، تنظیمات تعلیق متفاوت و تایرهای آل-ترین مجهز شده است.

تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۱ از هم‌اکنون در نمایندگی‌های تویوتا به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد