موضوعات داغ

جک T8 کرمان موتور با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

تابستان سال گذشته تصاویری از خودروی پیکاپ شرکت JAC منتشر شد که آن را محصول جدید کرمان موتور برای عرضه در بازار کشور معرفی کردند. این خودروی چینی در ظاهر خود یک طراحی مدرن دارد و از امکانات خوبی هم بهره مند است، اما هدف اصلی آن پر کردن خلاء برندهای مطرح پیکاپ در بازار کشور است که به زودی شاهد حضور آن در جاده های کشور خواهیم بود.

جک T8؛ جایگزینی برای تویوتا هایلوکس

با ممنوعیت واردات خودرو و حذف برندهای مطرح بازار همچون تویوتا هایلوکس، تنها برخی گزینه های محدود از جمله پیکاپ ریچ زامیاد، آمیکو آسنا، فوتون تونلند و یا خودروی کاپرا 2 برای مشتریان باقی می ماند و حال شرکت کرمان موتور با عرضه جک T8 به بازار کشور، سعی در گسترش تنوع خودروهای پیکاپ در کشور دارد و با طراحی بروز و مشخصات فنی بسیار خوب، این انتظار وجود دارد که خودروی پیکاپ جک T8 به سرعت جایگاه خود را در بازار کشور پیدا کند، اما با چه بازه قیمتی؟

جک T8

کم کم به تاریخ عرضه این خودرو در بازار نزدیک می شویم و شایعاتی هم در رابطه با قیمت تعیین شده برای عرضه این خودرو منتشر شده است. طبق گفته ها، خودروی پیکاپ جک T8 در بازه قیمتی تقریبا 700 میلیون تومانی به بازار عرضه خواهد شد که در این صورت قیمت کمتری نسبت به پیکاپ بنزینی و دیزلی فوتون تونلند دارد و بخش فنی بسیار خوب آن می تواند مشتریان بیشتری به خود جذب کند.

مشخصات فنی جک T8

در بخش فنی، پیکاپ جک T8 از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر سود می برد که حداکثر خروجی قدرت آن در دور موتور 5000 به چیزی حدود 174 اسب بخار رسیده و خروجی گشتاور آن هم در بازه 1800 تا 4000 دور بر دقیقه، به حداکثر 290 نیوتن متر خواهد رسید.

ویژگی مهم جک T8 که برای یک خودروی پیکاپ اهمیت بسیار زیادی دارد، سیستم انتقال قدرت 2 دیفرانسیل آن خواهد بود، ولی با این وجود گیربکس 6 سرعته دستی دارد که زحمت عوض کردن دنده را برعهده خودتان می گذارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/28
۷۰۰ تومن برا وانت چینی اونم با دنده دستی
بعد چن سال هم برای قطعات مصرفی و خدمات باید التماس کرد
آخر زمان شده
1399/7/28
داشبوردش عین سدان شهری سایز متوسطه
1399/9/4
سلام
کرمان موتور اول با پول شما محصول را به
خط تولید میرسونن بعد موقع تحویل چند برابر
اون چیزی که فکر می کردید را از شما می گیرن.