موضوعات داغ

عرضه فولکس واگن تیگوان ۲۰۲۱ در بریتانیا با قیمت ۲۴۹۱۵ پوند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فولکس‌واگن جزئیات قیمت‌گذاری تیگوان ۲۰۲۱ در بریتانیا را منتشر کرد. فولکس واگن تیگوان فیس‌لیفت حالا مقرون به صرفه‌تر شده است، و قیمت آن از ۲۴۹۱۵ پوند شروع می‌شود، که ۵۴۵ پوند کمتر از مدل کنونی آن است.

نسخه پایه تیگوان ۲۰۲۱، مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری TSI با توان ۱۲۸ اسب بخار است که در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی قرار گرفته است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تیگوان پایه ۱۰.۹ ثانیه و مصرف سوختش ۴۴.۸ مایل بر هر گالن است.

تجهیزات استاندارد مدل پایه شامل چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی مونتانا، چراغ‌های جلوی LED، سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۸ اینچی MIB3، دستیار حفظ مسیر، دوربین جلو چندمنظوره، و موارد دیگر است.

مدل بعدی فولکس واگن تیگوان لایف است، که با موتور ۱.۵ لیتری TSI با توان ۱۲۸ و ۱۴۸ اسب بخار، و موتور دیزلی ۲ لیتری TDI با توان ۱۴۸ اسب بخار در دسترس است. تجهیزات استاندارد شامل چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی فرانکفورت، شیشه عقب دودی، فرمان چرمی چندمنظوره، صندلی‌های جلوی راحت با پشتیبانی از کمر و یک سیستم کنترل تهویه سه ناحیه‌ای هستند. قیمت تیگوان لایف از ۲۶۹۱۵ پوند شروع می‌شود.

مدل‌های قوی‌تر فولکس واگن تیگوان

دو مدل بالارده فولکس واگن تیگوان هم عرضه می‌شوند، یکی الگانس که تمرکزش روی آسایش و لوکس بودن و دومی R-Line که مدل اسپورت‌تر این خط تولید است. مشتریان می‌توانند بین موتور ۱.۵ لیتری TSI با توان ۱۴۸ اسب بخار و موتور ۲ لیتری TDI با توان ۱۴۸ یا ۱۹۷ اسب بخار یکی را انتخاب کنند. تمام این موتورها در کنار یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک قرار می‌گیرند.

تیگوان

موتور قدرتمندتر ۲ لیتری TDI با توان ۱۹۷ اسب بخار در کنار سیستم تمام چرخ محرک ۴موشن فولکس‌واگن قرار گرفته، که در نسخه TDI با توان ۱۴۸ اسب بخار یک آپشن است.

تیگوان الگانس جدید دارای چرخ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی مشکی گرافیتی اوکلند، چراغ‌های جلوی LED ماتریکس، سانروف پانورامیک، تزئینات کرومی، نورپردازی محیطی ۳۰ رنگ، صندلی‌های جلوی گرمایشی و یک خوشه ابزار دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی است.

R-Line به چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی میسانو، سیستم تعلیق اسپورت کم‌ارتفاع، سپرهای خاص R استایل، چراغ‌های جلوی LED پلاس، فرمان اسپورت، صندلی‌های جلوی گرمایشی، و دستیار سفر مجهز شده است.

بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری این شاسی بلند کامپکت آلمانی به‌روز‌شده، چراغ‌های جلوی LED و نمای جلوی مجددا طراحی‌شده است، که جلوپنجره عریض‌تری دارد که آن را از این نظر در کنار شاسی بلندهای توارگ و اطلس بزرگتر قرار می‌دهد. چراغ‌های خطر هم دوباره طراحی شده، در حالی که در کابین شاهد یک فرمان جدید و سیستم سرگرمی رسانه‌ای MIB3 جدید هستیم.

فولکس‌واگن انگلستان جزئیات قیمت‌گذاری تیگوان e پلاگین هیبریدی و تیگوان R جدید را به زودی اعلام خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد