موضوعات داغ

نسل جدید پیکاپ ایسوزو دی مکس وارد بازار شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ایسوزو دی مکس یکی از پیکاپ‌های شناخته شده ژاپنی در بازار کشورهای شرق آسیا، استرالیا و اقیانوسیه است که نسل قدیمی آن توسط گروه بهمن به بازار کشورمان عرضه شد. ایسوزو دی مکس رقیب اقتصادی و ارزان‌‌تری برای تویوتا هایلوکس معروف است که البته شهرت کمتری نسبت به پیکاپ جان سخت ژاپنی دارد.

ایسوزو ادعا می‌کند که دی مکس جدید پیشرفته‌ترین پیکاپ تولید شده توسط این کارخانه تا به حال است. سطح بالایی فناوری‌های به کار رفته نیز سندی بر این ادعای ایسوزو است. ایسوزو دی مکس به موتور سه لیتری توربو دیزل مجهز است که 187 اسب‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

ایسوزو دی مکس

ایسوزو دی مکس جدید در نسخه‌های تک‌کابین و دوکابین به تولید می‌رسد و در چهار تریم مختلف از امکانات به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از:‌ LX, LS-M, LS, and X-Terrain.. محدوده قیمت ایسوزو دی مکس نیز از 50 هزار الی 75 هزار دلار نیوزیلند خواهد بود، یعنی رقمی بین یک الی یک و نیم میلیارد تومان.

نسل جدید ایسوزو دی مکس توسط موسسه ایمنی ANCAP یا انکپ استرالیا مورد آزمون ایمنی قرار گرفته که حاصل آن کسب پنج ستاره ایمنی برای این پیکاپ ژاپنی بوده است و جالب آن‌که ایسوزو دی مکس موفق شد امتیاز ایمنی بالاتری نسبت به فولکس واگن آماروک و فورد رنجر کسب کند.

صفحه نمایش هفت اینچی لمسی مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی، رینگ‌های هفده اینچی آلیاژی و تزئینات جدید کابین بخشی از امکانات استاندارد ایسوزو دی مکس هستند. تیپ‌های بالاتر به تجهیزاتی همچون صندلی برقی راننده، سنسور پارک جلو و عقب و تریم چرمی کابین نیز مجهز خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد