موضوعات داغ

رولزرویس گوست 2021 وارد شوروم‌های این برند در بریتانیا شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

رولزرویس گوست 2021 در نمایشگاه‌های انگلیس رونمایی می‌شود و تحویل آنها از ماه دسامبر آغاز خواهد شد. این خودرو دومین نسل از رولزرویس گوست است.

پس از بررسی نهایی این خودروها در گودوود انگلستان، اولین گروه از سدان اشرافی گوست، به هشت نمایندگی تجاری این برند در برمینگهام، بریستول، ادینبورگ، اسکس، لیدز، لندن، منچستر و سونینگدل اعزام شد.

جولیان جنکینز مدیر منطقه ای انگلیس، اروپا، روسیه و آسیای میانه عنوان کرده است که از زمان ایجاد اولین گودوود مربوط به گوست در سال 2009، نام و مدل این خودرو نسل کاملا جدیدی از کارآفرینان انگلیسی را به سمت رولزرویس جذب کرده است. وی همچنین افزوده است که ما بسیار مفتخریم که از نظر فنی، پیشرفته ترین رولزرویس ساخته شده تا کنون را به آنها معرفی کرده‌ایم. گوست همچنان به عنوان پشتوانه ای مهم در موفقیت برند خود در بازار داخلی به شمار می‌رود.

به گفته رولزرویس، گوست جدید نتیجه ی تعامل و گفتگوی طولانی با مشتریان می‌باشد. بسیاری از آنها خواستار اتومبیلی بودند که برند سازی، تاثیرگذاری های غیرضروری و یا فناوری های اضافی را نادیده بگیرد. این نظرات منجر به رویکرد مینیمالیست در طراحی گوست جدید شد که رولزرویس آن را تجمل به سبک نوین می‌نامد.

رولزرویس گوست

لندن نقش ویژه ای در تعیین جهت طراحی گوست 2021 داشته است. به طور دقیق تر، بنای دیدنی و تاریخی شارد در پایتخت، به عنوان منبعی الهام بخش برای طراحی جدید این خودرو عمل کرده است.

قیمت رولزرویس گوست جدید

نسل دوم ‌گوست با فاصله گرفتن از پلتفرم بی ام و سری 7 از پلتفرمی مشترک با رولزرویس فانتوم بهره می‌برد. در نتیجه گوست برای اولین بار به سیستم های تمام چرخ محرک، تمام چرخ فرمان پذیر و همچنین اولین سیستم تعلیق پیشرفته ی پلانار در جهان دست می‌یابد که این سیستم نقش بسزایی در افزایش چابکی و راحتی عملکرد خودرو خواهد داشت.

نیروی این خودرو از موتور 12 سیلندر وی شکل 6.75 لیتری توئین توربو حاصل می‌شود و مجهز به گیربکس دارای سیستم کمک ناوبری ماهواره‌ای است. موتور این خودرو 571 Ps یا 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر (627پوند فوت) گشتاور را با دور موتور 16000 ارائه می‌دهد که تنها 600 دور در دقیقه بالاتر از حد مجاز می‌باشد.

تحویل تمامی رولز رویس های جدید گوست و گوست اکستندد در انگلستان، از دسامبر سال 2020 آغاز می‌شود. قیمت محلی برای مدل های پایه و استاندارد از 208,000 پوند آغاز می‌شود در ایالات متحده نیز تحویل خودروها از اوایل سال 2021 با قیمتی حدود 332,500 دلار آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد