موضوعات داغ

مکس ورشتپن: رکوردهای همیلتون انگیزه خوبی است

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

مکس ورشتپن با توجه به ثبت رکورد 92 پیروزی در فرمول یک توسط لوئیس همیلتون، به شوخی گفت که باید تا 40 سالگی مسابقه بدهد تا شانس رسیدن به رکورد همیلتون را داشته باشد.

نه تنها برای اولین بار در تاریخ فعالیت حرفه‌ای خودش، و نه قطعا برای آخرین بار، لوئیس همیلتون نام خودش را در زمانیکه توانست به نود و دومین پیروزی در گرندپری پرتغال در روز یکشنبه دست پیدا کند، در کتاب تاریخ ثبت کرد.

راننده مرسدس، پرچم شطرنجی را 25 ثانیه جلوتر از هم تیمی خود، والتری بوتاس گرفت.

این بدان معناست که همیلتون اکنون با بیشترین پیروزی در مسابقات، 92 بار، یکی بالاتر از مایکل شوماخر اسطوره فراری، به تنهایی قرار گرفته است.

مکس ورشتپن، نفر سوم پورتیمائو، گفت:

لوئیس گفت به تلاشش ادامه می‌دهد زیرا می‌خواهد آن را خیلی بالا ببرد، چونکه .....خوب، من باید خیلی سخت کار کنم تا به آنجا برسم.

آن شگفت انگیز است. چه می‌شود گفت؟ آن فقط باور نکردنی است. یک دستاورد باورنکردنی.

92 پیروزی، من فکر نمی‌کنم همینجا متوقف شود. بیشتر از 100 خواهد شد. این من را تا 40 سالگی یا همان حدود، به جلو خواهد راند. این انگیزه خوبی است.

به هر حال باور نکردنی است.

همچنین به نظر می‌رسد او به دنبال کسب هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود است که بسیار چشمگیر است.

همه می‌دانند که او بسیار سریع است اما آن چیزی که خیلی مهم است، استواری و کم اشتباه بودن اوست. به همین دلیل فکر می‌کنم او نیز خیلی سریع به این عدد رسید. بله بسیار چشمگیر است.

مکس ورشتپن - لوئیس همیلتون
بوتاس نیز به سرعت از دستاورد هم تیمی خود تمجید کرد و گفت که به دلیل آنچه که بدست آورده است سزاوار احترام است. او گفت:

می‌خواهم به لوئیس بخاطر این موفقیت شگفت انگیز و بودن بخشی از تاریخ موتوراسپورت، تبریک بگویم.

در حقیقت، بعضی از مصاحبه کنندگان از من پرسیدند که درباره این چه نظری دارم، زیرا بسیاری از مردم فکر می‌کنند که شکستن رکورد هرگز امکان پذیر نیست، اما این یک اشتباه است و من مطمئن هستم که لوئیس همیشه معتقد بود که این امکان وجود دارد و به تلاشش ادامه داد.

بنابراین بواقع به نشانه احترام زیاد برای او کلاه را از سر بر می‌داریم.

سباستین فتل آلمانی نیز راننده‌ای بود که می‌توانست رکوردهای شوماخر را به چالش بکشد، فقط ظهور همیلتون او را در راه این موفقیت، متوقف کرد. فتل گقت:

من فکر می‌کنم او شایسته تک تک پیروزیهاییست که داشته است. فکر می‌کنم که این رقم خود گویای آن است و من مطمئن هستم که او به 100 خواهد رسید.

پیش از مسابقه من به او پیامک زدم که مسابقه بده برای کسب 92 و او انجام داد، بنابراین من مطمئن هستم که او به بیشتر هم خواهد رسید و فکر نمی‌کنم بتوانید به اندازه کافی از او تمجید کنید.

هدف بعدی همیلتون، تساوی با رکورد هفت عنوان قهرمانی جهان است. راننده بریتانیایی در جدول رده بندی 77 امتیاز نسبت به بوتاس برتری دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد