موضوعات داغ

هرچهارماه یکبار یک ولوو جدید تحویل بگیرید! طرح عجیب ولوو برای مشتریان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

روز به روز بر تنوع فعالیت‌ها در زمینه خدمات پس از فروش افزوده می‌شود چرا که صنعت خودروسازی با وجود بحران‌های مالی مختلف و شیوع بیماری کووید 19، نیاز دارد مشتریان خود را حفظ کرده و میزان رضایت‌مندی آن‌ها را افزایش دهد. در جدیدترین دور از این خدمات پس از فروش جدید، ولوو به خریداران خود اجاره می‌دهد تا هرچهارماه یک دستگاه خودرو جدید از این شرکت تحویل بگیرند. پیش از این مشتریان ولوو می‌توانستند هر 12 ماه یک خودرو جدید را از این شرکت دریافت کنند.

مدتی است که شرکت ولوو سرویس اشتراکی خود موسوم به Volvo’s Care by Volvo را راه اندازی کرده است. این سرویس نقش مهمی در افزایش محبوبیت ولوو میان مشتریان بازار خودرو داشته و جایگاه ولوو را در بازار ارتقا بخشیده است. اکنون مشتریان چهارماه پس از تحویل خودرو می‌توانند مدل خودرو تحویلی را تعویض کنند و یا حتی قادر به لغو سرویس اشتراکی خود خواهند بود.

مطابق اخباری که رسانه کار اند درایور از ولوو منتشر کرده، این شرکت تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا زیرساخت لازم برای چرخش سریع خودروها بین نمایندگی‌ها را فراهم کند، چرا که این چرخش‌ها از دوره 12 ماهه به دوره 4 ماهه تقلیل یافته‌اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/10
چقدر شبیه کشور خودمون شده.....تازه یاد گرفتن که برای مشتری هم باید حقوقی در نظر گرفت!(((((: