موضوعات داغ

اعتراض تند فتل به فراری، آنها میخواهند که من فکر کنم ماشین مشابهی داریم!!!

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل به صراحت گفته است که تنها یک احمق متوجه نیست که در فراری چه خبر است، با این حال هنوز به تیم فراری اعتماد دارد که با او منصفانه رفتار کنند.

فتل یک آخر هفته بد دیگر را پشت سر گذاشت اما اینبار در پیست جدید پرتغال. در پایان مسابقه باز هم فتل با اختلاف زیادی نسبت به هم تیم خود از خط پایان عبور کرد. در حالیکه لکلرک در روز تعیین خط موفق به کسب رده چهارم شده بود سباستین به رده ۱۵ اکتفا کرده بود و در روز مسابقه نیز لکلرک توانست رده ۴ام خود را حفظ کند و فتل با تلاش فراوان توانست تنها با رده ۱۰ برسد.

سباستین بلافاصله پس از مسابقه در مصاحبه خود اعلام کرد که همه چیز در فراری درست نیست. سباستین افزود:

شکی در این نیست که خودرو چارلز سریعتر است، کجای پیست زمان است میدهم؟ در تمام طول سال فقط سکوت کردم و "زبان خود را گاز گرفتم"، تنها یک احمق ممکن است متوجه این موضوع نشود، اما آیا آنها من را یک احمق به تمام معنی دیده اند؟ شک دارم.

در بعضی مواقع باید خوش شانس باشید تا به حداکثر توان خودرو برسید، بارها سعی کردم اما بدون صدمه زدن به خودرو امکان نخواهد داشت. از آن طرف در گاراژ تیم انگار همه چیز خیلی ساده در جریان است. من باید فقط به خودم تکیه کنم و کارها را تنهایی انجام دهم، این اصلا راحت نیست.

از آن طرف مدیر تیم فراری سریعا همه چیز را انکار کرد، ماتیو بینوتو اعلام کرده است که خودرو های چارلز و سباستین یکسان هستند و هرگونه اختلاف بین خودرو رانندگان خود را رد کرد.

قهرمان چهار دوره رقابت های فرمول یک در ادامه افزود:

من فکر می کنم من باید فکر کنم که ما ماشین مشابهی را داریم. من به افراد کنارم اعتماد دارم همچنین به اعضاء گاراژ. اما دو واقعیت وجود دارد، یکی زمانیکه توسط کورنومتر ثبت میشود و دیگری احساسی که از خودرو دریافت میکنم.

من واقعا سعی میکنم تا دورهای خوبی را ثبت کنم و ثبات در رانندگی خود را نگه دارم تا شاید به احساسی که چارلز با خودرو دارد نزدیک شوم اما خبری از آن حس نیست، کار دیگری از دست من بر نمیآید، ایراد کار جای دیگری است.

سباستین فتل
سباستین در ۱۲ مسابقه از فصل ۲۰۲۰ فرمول یک تنها موفق به کسب ۱۸ امتیاز شده است و آخرین فصل فتل در فراری به یک فصل کابوس وار تبدیل شده است. اما قهرمان جان گفته است که او تسلیم نخواهد شد:

همراه با تمام افراد گاراژ در تلاش هستیم تا در هفته آینده در ایمولا نتیجه بهتری کسب کنیم، مشکل ما در روز شنبه و تعیین خط است. اگر در تعیین خط بهتر باشیم مسابقه بهتری هم خواهیم داشت. امیدوارم در ایمولا شرایط بهتری ایجاد شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/6
کاملا موافقم باهاش. حس میکنم توطئه ای در جریانه.
1399/8/7
من خودم طرفدار وتل هستم اما اینا بهانه جوییه.باید عوض گفتن این حرفا ذهنشو برای سال بعد و آستون مارتین آماده کنه.
هیچ تیمی نمیاد خودشو با این کار خراب کنه.سبک رانندگی وتل و چارلز فرق داره و وتل نمیتونه حداکثر توان ماشین رو بیرون بکشه و برعکس چارلز به راحتی این کارو میکنه.اینو میشه با دیدن چند تا آنبورد و تله متری فهمید.