موضوعات داغ

برج خلیفه دوبی به بیلبورد تبلیغاتی پورشه تایکان تبدیل شد +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

با وجود آن‌که خودروسازان آلمانی اندکی دیر به رقابت ساخت خودروهای اسپرت الکتریکی وارد شدند اما پیشرفت چشمگیر آن‌ها موجب نگرانی رقبا شده است. پورشه تایکان یکی از بهترین خودروهای اسپرت الکتریکی آلمانی است که در حال حاضر مشتریان قادر به خرید آن هستند. پورشه نیز روز به روز تبلیغات هیجان‌انگیز‌تری را برای تایکان منتشر می‌کند تا تمایل مشتریان به خرید این خودرو افزایش یابد. در جدیدترین دور از این تبلیغات خلاقانه، برج خلیفه دوبی به بیلبورد تبلیغاتی پورشه تایکان تبدیل شده است.

برج خلیفه دوبی بلندترین ساختمان در جهان است و پورشه تصمیم گرفت تا این ساختمان را به بزرگترین بیلبورد دیجیتال جهان تبدیل کند. انجام این کار چندان ساده نبود چرا که این برج با ارتفاع 828 متر، برای تبدیل شدن به بیلبورد دیجیتال نیاز به یک میلیون چراغ LED داشت. حدس و گمان‌ها حاکی از آن هستند که مساحتی به اندازه 33،000 متر مربع توسط این چراغ‌ها پوشانده شده تا برج خلیفه به یک بیلبورد برای پورشه تایکان تبدیل شود.

رژه تاریخ پورشه بر روی برج خلیفه دوبی

فرآیند تبلیغ دیجیتالی پورشه تایکان به صورت ناگهانی و با یک شعار آغاز می‌شود: «هر پورشه‌ای که ساخته شده روح و جان دارد». صفحه نمایش در ادامه مدل‌های دوست‌داشتنی پورشه همچون پورشه 918، پورشه 911، پورشه 356 و مدل هیبرید پورشه 919 را به تصویر می‌کشد. قبل از آن‌که برج خلیفه دوبی به یک لوگو عظیم‌الجثه پورشه تبدیل شود، پورشه تایکان به تصویر کشیده می‌شود.

برگزاری این رویداد از سوی پورشه بی دلیل نیست چرا که نمایندگی‌های محلی پورشه عرضه پورشه تایکان فور اس، پورشه تایکان توربو و تایکان توربو اس را به بازار امارات متحده عربی آغاز کرده‌اند.

پورشه تایکان مجهز به یک موتور الکتریکی است که 751 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و وظیفه تامین انرژی آن نیز برعهده پکیج باتری با ظرفیت 93.4 کیلووات ساعت قرار دارد. شتاب صفر تا صد پورشه تایکان 2.8 ثانیه است و محدوده برد آن مطابق چرخه WLTP، 412 کیلومتر برآورد شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد