موضوعات داغ

فولکس واگن گلف، پرفروش‌ترین خودرو آلمان و اروپا در سال 2020

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فولکس واگن گلف پس از شروع سالی سخت، سرعت فروش خود را بالا برده و در تلاش برای به دست آوردن جایگاه خود به عنوان بهترین خودرو در اروپا است.

با تحویل بیش از 312,000 فولکس واگن گلف در سراسر اروپا که 134,000 مورد از آن ها در آلمان بوده است، تولید جدیدترین نسل این خودرو پس از توقف تولید Mk7 آغاز شده است.

فولکس واگن، گلف Mk8 را در اکتبر سال گذشته معرفی کرده که به عنوان اولین مدل معرفی شده سال 2020 در اروپا به شمار می‌رود.

فولکس واگن در تلاش است تا همزمان با حفظ مکانیک خودروها، گام های بزرگی را در جهت پیشرفت فناوری و سیستم سرگرمی اطلاعاتی آن بردارد.

رالف برنداستاتر، مدیرعامل فولکس واگن، اظهار داشته است که ما با تولید و عرضه گلف 8 موفقیت های قبلی خود را بدون هیچ اختلالی ادامه می‌دهیم. این خودرو در حال تدوین استانداردهای فنی در ابعاد مختلف است. پس از شیوع ویروس کرونا در بهار، راه اندازی بازار فروش این خودرو متوقف شد اما در نیمه دوم سال اقدامات زیادی را برای جبران این خسارات در نظر گرفته است.

موفقیت در فروش گلف می‌تواند به عنوان عاملی برای تسلی خاطر فولکس واگن به شمار رود زیرا همانطور که قبلا در ماه مه گزارش داده ایم، تحویل خودروها در نیمه اول سال به دلیل وجود مشکلات نرم افزاری، به تعویق افتاد.

هر چند فولکس واگن در طول سال از مدل های GTI، GTD و مدل های پرفورمنس GTE خود رونمایی کرده است و از فروش خوبی برخوردار بوده اما تقاضای زیاد برای مدل های هیبریدی نیز عامل بزرگی برای این موفقیت به شمار می‌رود زیرا از هر سه دستگاه گلف فروخته شده در سال 2020، یک دستگاه دارای سیستم هیبریدی بوده است.

فولکس واگن گلف

گلف در صدر جدول پرفروش ترین خودروها ی سال 2020 در اروپا قرار دارد. پس از آن، فولکس واگن تیگوان و فولکس واگن پاسات مقام دوم و سوم را از آن خود کرده‌اند. علاوه بر این، گلف R که 315 اسب بخار قدرت ارائه می‌کند، در ماه نوامبر رونمایی شده است.

برنداستاتر گفته است که من می خواهم از همه مشتریانی که به ما اعتماد کرده‌اند تشکر کنم اما این تشکر و قدردانی شامل اعضای تیم ما هم می‌شود که در شرایط دشوار بحران ویروس کرونا، کار خود را به بهترین نحو انجام داده‌اند.

انتظار می رود فولکس واگن گلف Mk8امسال در ایالات متحده به فروش برسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/25
درود بر شما .من آلمان زندگی میکنم .مدل پرفورمنس گلف اسمش گلف R میباشد .شما اشتباه نوشتید در مقالتون
بدین وسیله انواع گلف رو براتون معرفی میکنم‌
Golf mk7
Golf GTD diese
Golf GTI benzine
Golf R line
Golf R با موتور دو لیتری
GTE گلف هیبریدی با قابلیت شارژ شهری
و E- Golf تمام برقی بدون موتور بنزینی