موضوعات داغ

اخاذی از خودروهای لاکچری با تصادف ساختگی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از بازداشت برادران سارقی خبر داد که اقدام به تصادف ساختگی با خودروهایی مانند پورشه و خودروهای گران قیمت دیگر کرده و مالباخته را متقاعد می ‌کردند که وی در تصادف مقصر بوده و به همین ترتیب از آنان تا سه میلیون تومان خسارت دریافت می کردند.

سرهنگ محمد کالوسی اعلام کرد که ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران موفق به بازداشت سه برادری شدند که با ایجاد تصادفات ساختگی، اقدام به اخاذی از شهروندان می ‌کردند.

به گزارش خودروبانک و به نقل از آفتاب یزد، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه اضافه کرد که این سه برادر با خودروی پژو ۴۰۵ و تردد در مناطق شمال تهران در بیشتر مواقع با خودروهای گران ‌قیمت مانند پورشه به طور کاملا ساختگی تصادف کرده و این تصادف را به نحوی طراحی می کردند که خودروی مالباخته در آن مقصر شناخته شود، به طور دقیق تر متهمان سعی می کردند تا خودروهای مالباختگان در عقب خودروی آنها قرار گرفته باشد.

این 3 برادر پس از ایجاد تصادف، از خودروی پژو ۴۰۵ پیاده شده و با رانندگان خودروهایی که با آنها تصادف کرده بودند، صحبت کرده و به نوعی آنها را متقاعد می‌ کردند که مقصر اصلی حادثه آنان هستند و از ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان از مالباختگان خسارت دریافت می کردند.

تاکنون در بررسی‌ های انتظامی مشخص شده که این متهمان ۶۷ مورد تصادف ساختگی را انجام داده و این تصادفات را در سررسیدی به ثبت رسانده بودند. طی دو ماه اخیر هم موفق به اخاذی ۱۷۰ میلیون تومانی از مالباختگان شده اند. پس از شکایت دو نفر در کلانتری ۱۲۳ نیاوران از متهمان، موفق به شناسایی و بازداشت آنها شدیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد