موضوعات داغ

کفش فوتبال تسلا برای آن‌هایی که نمی‌توانند خودرو تسلا بخرند!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تسلا هنوز به ساخت کفش و لباس ورزشی روی نیاورده اما با توجه به تنوع طلبی و شوخ طبعی ایلان ماسک، بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد عرضه انواع اکسسوری از سوی تسلا باشیم. هنرمند حوزه CGI حسین آلموسا، طرح‌هایی مفهومی از کفش ورزشی تسلا را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که تصوری دقیق از آینده اکسسوری‌های تسلا برای مخاطبان ایجاد کرده است.

حسین آلموسا یکی از طراحان شناخته شده حوزه CGI است و سابقه همکاری با شرکت‌های Nike ، Ogilvy & Mathers و EA Sports را در کارنامه خود دارد. به بیان وی، تسلا در آینده نزدیک وارد حوزه ساخت لباس‌های ورزشی خواهد شد و سایر برندهای مشابه نیز با الگوگیری از این روند، البسه ورزشی خود را وارد بازار خواهند کرد.

کفش تسلا

کفش‌های ورزشی تسلا از ترکیب رنگ سفید مینیمالیستی و یک طرح نازک با پارچه‌ای الکترو لومینسانتی ساخته شده‌اند و لوگو تسلا نیز در قسمت جانبی آن‌ها مشاهده می‌شود. از آن‌جایی که برخی قسمت‌های کفش درخشان است، این کفش‌ها گزینه ایده آل برای افرادی هستند که به دویدن در شب هنگام یا سحرگاه علاقه دارند. آلموسا مدل مفهومی خود را یک شوخی همراه کرد و اعلام نمود که این کفش‌ها، نخستین کفش‌های ورزشی خود مختار جهان هستند! تسلا هنوز واکنشی به انتشار تصاویر این کفش‌ها نشان نداده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد