موضوعات داغ

آفیس پاد، دورکاری به سبک نیسان؛ ون مخصوص ژاپنی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان اخیرا از مدل مفهومی آفیس پاد Office Pod رونمایی کرده که یک دفترکار متحرک ویژه دورکاری و کار در خانه است. افراد می‌توانند درون آفیس پاد به فعالیت‌های خود بپردازند و یا با بیرون آوردن میز کار از این خودرو، ادامه فعالیت خود را در طبیعت پیگیری کنند.

مدل مفهومی آفیس پاد نیسان بخشی از تازه‌های این شرکت است که در نمایشگاه خودرو توکیو 2021 به نمایش در آمده است. این نمایشگاه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در ژاپن به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدل مفهومی آفیس پاد NV350، در حقیقت یک ون همه جا رو است که می‌تواند نقش دفترکار متحرک شخصی را ایفا کند. درون این دفتر کار میز و صندلی، کامپیوتر و قهوه ساز تدارک دیده شده تا تمامی جوانب برای یک دفترکار واقعی را در آفیس پاد مشاهده کنیم.

آفیس پاد

رانندگان می‌توانند هنگامی که از فضای داخلی خودرو خسته شدند، دفترکار خود را از قسمت عقبی ون خارج کنند و ادامه کار خود را در محیط پیگیری کنند. این ون به لاستیک‌های عاج دار مجهز شده و از این رو می‌تواند از مسیرهای صعب‌العبور گذر کند. حتی برای مواقع استراحت نیز راهکاری در این دفتر کار متحرک اندیشیده شده است و آن یک بالکن با چتر و صندلی راحتی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد