موضوعات داغ

جنرال موتورز: خریداران شورولت کوروت C8 متمول‌تر از مشتریان نسل قبلی هستند!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر می‌رسد افرادی که توان خرید یک خودرو اسپرت دو نفره با فضای بار کوچکی را دارند، به اندازه کافی ثروتمند باشند. با این وجود طبق اعلام جنرال موتورز، خریداران شورولت کوروت C8 نسبت به خریداران شورولت کوروت C7 از نظر مالی در وضعیت بهتری قرار دارند. این گفته را استیو هیل ، معاون رئیس جنرال موتورز اعلام کرد.

مطابق گفته‌های هیل، متوسط درآمد خانواری که خریدار شورولت کوروت C8‌ هستند، 76،000 دلار بیشتر از متوسط درآمد خانواده‌های خریدار شورولت کوروت C7 است. این مساله نشان می‌دهد که اکنون شورولت کوروت موفق به جلب نظر خریداران پولدارتری شده و جایگاه خود در بین مشتریان را ارتقا داده است.

مطابق گزارش جنرال موتورز، اکثریت خریداران شورولت کوروت C8 تیپ‌های میان رده و بالارده 2LT و 3LT را برای خرید انتخاب کرده‌اند و تنها تعداد کمی نسخه پایه از تیپ 1LT به فروش رفته است. تیپ پایه شورولت کوروت C8 قیمتی کمتر از 60 هزار دلار دارد.

جذب مشتریان با قدرت خرید بیشتر برای شورولت خوش یمن بوده است چرا که این خودروساز موفق شده تا 21،626 دستگاه کوروت را در سال 2020 به فروش برساند. این میزان فروش بیشتر از 17،988 دستگاه کوروت فروخته شده در سال 2019 است. این میزان فروش با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 و کاهش کلی فروش خودرو در جهان، رقمی قابل توجه محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد